Hoi welke ovulatietest is duidelijk en makkelijk in gebruik? Ik wil er 1 gaan halen voor de volgende ronde, maar weet niet welke alvast bedankt groetjes
Hoi, Zelf heb ik die van Kruidvat huismerk een keer geprobeerd, je hebt er vijf voor 10 euro. Ik vond deze wel duidelijk! groetjes!
Als je er 1 wilt gaan halen, heb je er niet genoeg ben ik bang Je zal toch zeker een dag of 5/6 elke dag achter elkaar moeten testen.. maar misschien bedoelde je het wel niet zo Ik zelf gebruik dipsticks van zwanger&kids. Ze zijn goedkoop en erg goed! Ben er erg tevreden over.
Ik heb die dipsticks gehad van zwanger & kids, erg makkelijk en goedkoop. Daarna heb ik ook die midstream gebruikt en die vondt ik persoonlijk wat fijner/duidelijker met aflezen, ze zijn wel wat duurder dan de dipsticks.. Je hebt ook van die dipsticks van Wonfo, kun je op marktplaats bestellen die zijn ook erg goedkoop en ook duidelijk.
als je onregelmatig ongesteld bent dan zou ik er wat meer nemen en op tijd beginnen met testen, maximaal op de 10e dag van je ongesteldheid. ik had ze van www.matcare.com en dan een flinke voorraad. ik heb 17 dagen moeten testen en de meeste die je in de winkels koopt zijn dan niet genoeg en een stuk duurder. gelukkig heeft het bij mij gewerkt, wat ik over had heb ik aan een vriendin gegeven die ze ook met succes gebruikt heeft..