deze test is van vanmorgen. Foto is gemaakt toen de 5de minuut in ging zeg maar. Alleen is die hier nog niet helemaal doorgelopen terwijl in de beschrijving staat dat je hem na 5 minuten niet meer mag aflezen . Maar goed hier zie ik een lichte streep op naar mijn idee of wordt ik gek? Heb ook een foto gemaakt na 5 minuten zodra die was doorlopen, die plaats ik zo in een nieuw bericht (weet niet hoe je meerdere foto's in een bericht upload )
Bedankt voor het mee kijken Als ik heel goed kijk zie ik wel een heeeel licht streepje. Als ik hem ook voor heel fel licht hou zie je wel een 'schaduw' streep door het licht. Nu dat hij helemaal opgedroogd is, is die volgens mij niet duidelijker...
Ik zie 'm helaas niet. Weet je hoe ver je na je eisprong zit? Overigens heeft Kruidvat wel een minuut of 10 nodig om helemaal door te lopen inderdaad
@tralalala: als het goed is moet ik geen eisprong hebben. Slik namelijk de pil. Dus ik heb werkelijk geen idee... Ik ben gaan testen omdat ik me al een paar dagen heel 'raar' en anders voel. Weet niet hoe ik het moet omschrijven + veel symptomen van een zwangerschap heb ik ook. - hele gevoelige tepels, stralen van de douche doen zelfs pijn - soms lichte buikpijn en steekjes wat soms doortrekt naar me liezen - zeurend gevoel in me onderrug - soms beetje misselijk - darmen zijn heel erg van slag - snel moe en buiten adem - veel witte afscheiding Oh ja en ik nies me suf. Geen idee of dit ook een symptoom kan zijn, maar ben niet verkouden in ieder geval. Afgelopen weekend werd ik ook 's ochtends heel vroeg wakker door gigantische steken onderin me buik. Dit was niet normaal! Lag krom van de pijn. Gelukkig duurde dit totaal misschien iets van 5 a 10 minuten. Of me lichaam is de weg kwijt of ik