Hey meiden! Ik ben deze cyclus begonnen met de ovu testen van sensitest (midstream), maar heb er niet zo'n goed gevoel bij... Ik test al 2 weken omdat mn cyclus niet regelmatig is en elke dag heb ik een hele lichte 2e streep, negatief dus. Sinds 4 dagen test ik 2x per dag om mn ei maar niet te missen. Helaas ook vandaag nog negatief, maar heb wel hele erge buikpijnen (steken) gehad vanavond.... en had ook vruchtbaar slijm vanmorgen... Was dat dan toch mn eisprong en kloppen de testen niet of kan dit ook betekenen dat mn eisprong toch nog moet komen? Ik ben er even helemaal onzeker over... Herkent iemand dit? X-je :
Hey meis, Het kan betekenen dat je eisprong nog moet komen. De steken kunnen de spanning zijn die op de eierstok staat voor het springen van je eitje. En het vruchtbaar slijm kan al 4 dagen van tevoren aanwezig zijn. Dat had ik deze cyclus ook. HEt kan nog, dus doortesten meid! liefs
Bij mij duurt het ook heel lang voordat ie positief wordt, dit keer pas op dag 21.. Maar mijn lf is dan ook maar 9 a 10 dagen. Gewoon doortesten, dan weet je t zeker Succes!