nou..... net een test gedaan, en zo goed als negatief? zie wel een heeeeel vaag lijntje , maar stukken lichter dan gister.. dus denk dat het gewoon weer mis is gegaan met innestelen. mn urine was wel stuk lichter dan gister , maar hij moet dan toch wel duidelijker zijn dan gister? snap dr niks meeeeer van.....
oja, heb gister echt hele grote vaas met limonade, entijdens het eten 2 grote glazen melk gedronken...voor het slapen wel geplast maar was piepklein beetje.... misschien toch niet geconcentreerd genoeg? ik wacht nu maar ff af of ik deze week ongesteld wordt. zit nu 3 dagen voor mn NOD .....zuchtttttt
misschien even wachten tot morgen want het hcg verdubbeld elke 2 dagen. dus morgen moet ie echt duidelijker zijn xxx sky
heb foto gemaakt, tis toch gelukt, maar je ziet het streepje dus amper.. heb hem ook in negatief gezet.... Sensitest heeft toch geen voorgedrukte streepjes? daarom had ik ze juist besteld. omdat ik dat las... naja morgen nog maar es....... laatste keer
was heeel lastig om op foto te zetten, je ziet m iets minder goed op foto.. maargoed hijs bijna weg snif snif
ik zie nog wel wat ja , maar niet meer zo duidelijk .... Ik hoor dat de dipsticks weleens valse lijntjes geven , ik zelf heb altijd de miidstream van sensitest en die zijn bij mij nog nooit vals geweest ........
dit is een midstream!! heb alleen voor de foto het hoesje eraf gehaald omdat dat plastick weerkaatst het is zon witte met roze dop en een hartje als testvenster
nou heb net een clear blue met coneptie indicator gedaan.... lang niet geplast en gedronken, die dingen zijn altijd goed volgens mij.. maar niet zwanger...... ik geloof er nu ook echt niet meer in.. wachten op mn ongi dan maar en nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! (snik snik)
ach meis wat jammer zeg!! Op naar de volgende ronde dan maar enne anders doe overmorgen nog een test. Ik moet je vertellen heb zelf gisteren ook een test gedaan heeeeeel licht streepje!! Maar die lichte streepjes zeggen tegenwoordig ook niks
Meertjeee oooooooooooooooooooooooooohhh wat spannendnnnnnn ja ik wacht gewoon eerst even af nu of ik deze week ongesteld word (hoop het niet bah ik ben het altijd een week!!!) heb de test gesloopt en zit nogal raar in elkaar, 2 stripjes, op de ene strip een dikke streep (denk controle) en daarnaast een licht streepje... en op andere stripje ook een lichtblauw streepje... vraag me af hoe die dingen werken, en hoe dat streepje er kan komen als je NIET zwanger bent wanneer ga jij weer testen? en waar heb je mee getest? liefs Muis
Hahahaha. Ik heb getest met een predictor maar is eigenlijk nog te vroeg zou pas kunnen testen in het weekend maar je kent het wel toch doen hahah Ik heb inderdaad ook geprobeerd de test te slopen maar het leverde nogal een gevaar voor mijn leven op. (een mes en een test gaan niet samen) Ik heb vreselijke menstruatiekrampen ik denk daarom ook dat het zal doorzetten en ik niet zwanger ben.:x En jij ben je al overtijd en heb je klachten! Maar mocht het niet doorzetten tja dan ren ik morgen weer naar de winkel. wanneer ga jij weer testen spannend zal heeeeeel hard voor je duimen Muis.
@ meertje, neeee ik heb niet getest, weet niet of dat verstandig is..haal misschien straks wel ff kruidvat test. morgen nog eens testen????? ik weet het niet meer... kan misschien beter wachten, maarja dat is niet mijn sterkste kant haha ik zit nu op dag 26 van cyclus.... en had vorige keren een cyclus van 27 dagen en 2 keer van 28..... lastig!! nah ik speur wel ff 5 euro aan kleingeld bij elkaar door t huis, dan merkt manlief het toch niet.. die denkt dak nog steeds die 3 internettesten heb liggen, omdat ik nog niet ongi moet worden whoehaha... heb die allannnnggg op, en ook nog stiekem een digitale gekocht.... hij moets es weten. kan je trouwens geen abbonement nemen op die dingen? dat zou echt een uitkomst zijn..... --> Nu bij een halfjaar abbonement op clear blue een gratis kado naar keuze!! voor maar 5 euro per maand! zoiets? hihihi @nicky... ja grappig he!! lopen bijna gelijk :d leuke naam trouwens Gijs!!!
ZOOOOOOOOOO herkenbaar hahaha Toen ik overtijd was van Dean hen ik er serieus wel 10 testen tegen aangegooid als het er al niet meer waren. Stiekem de verpakkingen van de testenin een leeg pak melk verstopt en onderin de kliko gestopt hihi Ik heb manlief nu net op pad gestuurd voor testen van de kv. Hij vindt het erg overbodig aangezien ik pas van het weekend echt overtijd ben. Maar ja hij kent me ik blijf gewoon doordrammen hahaha. Denk dat het op niets uitdraait aangezien ik al een paar dagen zware menstruatiekrampen heb. En jij heb je ergens last van!! Enne dat idee van een abonnement moeten we maar eens serieus gaan voorleggen hahaha. Anders iets van een kortingspas hahaha. Aangezien we grote afnemers zijn!!