Hoi dames, Misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben nog vrij onregelmatig ongesteld en gebruik daarom ovulatietesten om mijn LH-piek te vinden. Volgens apps zou mijn eisprong rond CD20 plaatsvinden (op basis van voorgaande cycli). Nu lijkt mijn LH-hormoongehalte weer af te nemen. Zou ik dan toch op 13 of 14 april een positieve ovulatietest hebben gehad? Dank voor het meedenken!
Zou gewoon doortesten hoor. Ik weet nog dat ik na het stoppen met de pil een jaar lang een onregelmatige cyclus had. In ronde 10 was het toen raak.
Hoe lang waren je cycli sinds november en heb je toen ook met ovulatietesten gewerkt? Zoja, wanneer was je test toen positief?
in het begin (eerste 3 maand) enorm lang > 50 dagen. De laatste 3 maanden heb ik ovulatietesten gebruikt (wel die van Action, maar die zijn overal uitverkocht, dus deze ronde Sensitest. Ook slik ik sinds 3 maanden monnikspeper en teunisbloemolie (naast foliumzuur, vitamine D en vitamine C) Toen had ik pieken tussen CD 20 en CD 25. Misschien toch maar gewoon doortesten… denk je niet?
Ik zie helaas ook nog geen positieve. Deze kunnen echt flink knallen is mijn ervaring. Ik zou ook nog even doortesten. Dit was destijds hierbij mijn knaller.