Hoi dames Vandaag 9 dpo een testje gewaagd met tweede urine, half glas water gedronken.. Wilde eigenlijk niet vroeg testen maar heb heel rillerige benen vandaag en voel me stijf, zie slecht. En nu kreeg ik dit.. Maar ik lees hier heel vaak dat action voorgedrukte streepjes heeft! Wat denken jullie?
Ik heb zelf nooit een voorgedrukt streepje bij de action gehad. Of omowit of een streep die later wel oploopt.. Op bovenstaande zie ik wel iets.. spannend! Heb je geen kv 2v5 thuis liggen??
Ik zie vrij duidelijk wel een tweede streepje hoor! Ik neem aan dat hij in het echt nog duidelijker is, dus voorzichtig gefeliciteerd! Wat betreft het voorgedrukte lijntje.. dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord/gelezen en ook niet aan de hand gehad (en geloof me, ik heb heel wat action testen versleten voordat ik na een jaar eindelijk een 2e streepje zag)
Als je dat nooit gehoord of gelezen heb moet je iets vaker op het forum komen Er is bijna wekelijks een topic over.
Ja als ik er een had had ik m allang gedaan! Woon in het buitenland.. ze zitten al op de post weet alleen niet wanneer ze komen.. Hoop morgen
het wordt idd hier wel vaak geschreven op het forum maar heb het zelf ook nog nooit aan de hand gehad ( en heb ook wat testen er doorheen gejaagd) Wel heb ik altijd een lichte streep op de ovu testen maar deze worden rond mn eisprong netjes donker op twee dagen. Op de tweede foto zie ik m ook trouwens
Heel knap als je 48 uur kan wachten hihihi. Maar inderdaad dan zou het wel duidelijker moeten zijn. Ik denk ik de verte iets te zien, maar durf niet zo goed te zeggen of t roze is of dat het een indroger is. Spannendd!! Sterkte met wachten!
Ja lukt wel denk ik deels omdat ik niet zo gestresst ben deze maand, maar ook omdat ik nog maar 1 test heb en die wil ik niet verspillen. Beter even wachten. Als er iets zit zit het er toch wel. En zo niet verander ik daar ook niks aan of ik nou morgen test of overmorgen
Toch bizar hoe sommige meiden iets zien en andere helemaal niets! Zouden we dan met zn allen streepjesogen hebben degenen die wat zien? waar zou t aan liggen..? Beeldscherminstellingen?