Heb hem weggegooid want kreeg hem niet goed op foto. Dit is er 1 waarvan ik hem zelf er niet goed vind op staan. Hij is beetje hetzelfde als die van jou gister marloes. Vandaag trouwens nog getest?
R85, als ik mijn scherm kantel zie ik wat hoor.. Ga ff op mijn mobiel kijken, daar zie ik streepjes beter op.
Ja iets... Weet je wat, test gewoon morgenochtend weer. Weet het verdubbeld om de dag maar ben bang dat ik niet kan wachten en hem morgenochtend al doe
R85, ik lijk ook iets te zien. Vooral op de foto die sparky heeft bewerkt. Spannend meid, duimen draaien voor je.
Wil hem toch hier ff plaatsten, met m'n 2e urine van vandaag. Ik had heel stoer besloten om tot morgen te wachten maar toen ik nog een keer moest plassen kon in me niet inhouden. Manlief ziet hem ook! Zit 4 dagen voor NOD, ik tril een beetje. Zien jullie ook wat ik zie? Foto na 5 min gemaakt.
Wil nog wel even kwijt over deze dipsticks dat ze pas na 15 min goed en duidelijk resultaat geven. Net als de kruidvat zeg maar, schrok me eerst rot vanmorgen dacht dat ie niet duidelijker was. Duidelijker dan donderdag toch? Meiden vind het zo eng zo bang dat het weer misgaat.
Ik heb ze pas besteld! Ik had ze zondag besteld meen ik en gisteren heb ik ze thuis aan gekregen! (Maar donderdag was een feestdag, anders was 't misschien dan al geweest)