heejj meiden vandaag is me NOD en heb vanochtend een testje gedaan. was de digitale van clear blue en die gaf aan niet zwanger. me temp is wel nog steeds hoog 37.1. nu haalde ik de test er nadat de tekst op het scherm was verschenen er uit en er stond duidelijk zichtbaar een licht lijntje. gister middag had ik al dezelfde test gedaan maar toen stond er geen streep. ik weet dat je niet naar de streepjes mag kijken en alleen van de tekst uit mag gaan maar zijn er meiden die toch zwanger bleken te zijn als ze zo streepje op de test hadden staan maar de tekst niet zwanger aangaf? Liefs xx Marije
Idd niet naar het streepje maken en een test nooit niet openmaken. Zeker de clear blue niet! Als je zwanger bent met een normale test zie je het 2e streepje toch wel verschijnen en met een digitale is het zwanger of niet zwanger. Een tussenweg is er niet. Nog even afwachten en anders over 2 dagen nog een keer testen?! Succes!
@annie.. dankje voor je reactie.. als me temp hoog blijft dan test ik indd over 2 dagen weer. pff had gehoopt vandaag duidelijkheid te hebben maar dus toch niet. liefs xx