hallo allemaal, ben nieuw hier! Wie heeft er ervaring met sensitest? heb vanmorgen een test gedaan 3 dagen voor mn NOD (stond op dat je ze 6 dagen voor NOD kon doen) Ik dachte heeeeel vaag een streepje te zien maar kan ook zijn dat ik die wil zien!. benieuwd naar jullie ervaringen met dit merk! voor zekerheid maar even ander merk besteld en nuhoop ik te kunnen wachten tot ik over tijd ben!![/b]
Ik heb ze ook gebruikt en zag een heel vaag streepje. Een paar negatieve testen en dagen later werd ik ongesteld. Ik hoop voor jou dat het streepje wel echt is. Succes!
ik vonde ze bij mijn vorige zwangerschap heel goed en heb ze nu weer in huis. maar test echt pas vanaf de verwachte nod ook al staat erop dat het eerder kan. wnat elk lichaam is anders en maakt op een andere manier hcg aan en dan bedoel ik dus tempo. dr zijn er die vanaf de innesteling al een posi test hebben maar ook die pas bij wk overtijd een vaag streepje zien. en maakt dus echt niet uit wat voorn test je dan hebt.
hoi ik gebruik ook sensitest ik ben er tevreden mee bij mij zijn ze altijd juist alleen ik heb soms een raar lichaam hihihi gr
Edit moderator: Verplaatst naar Ovulatie en zwangerschapstesten. Graag goed opletten waar je een topic start.
HOE ZWAK HET STRRPJE OOK WAS , NA EEN AANTAL ANDERE TEST IS HET TOCH ECHT BEVESTIGD! HARTSTIKKE ZWANGER!