Sensitest.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Arian, Feb 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Hallo meiden,

Sinds cd8 ben ik bezig met ovulatietesten. We zitten nu al op cd18 en nog geen posi test..

Mijn vraag is nu, kan ik mijn ei gemist hebben? Ik test namelijk maar 1 x per dag, kan het dan zo zijn dat mijn testje eerst nega is en dan bijv savonds wel posi is?

Ik heb namelijk gevoeld op cd12 felle steken aan mijn rechterkant, als ik niet aan de ovulatietesten zou zitten, had ik gezegd dat dit mijn eisprong is geweest, maar de test zei nega...

Ik doe mijn test altijd rond het middaguur, dit omdat ik veel drinken moet op een dag, en als ik hem savonds wil doen betekent dit dat ik de hele dag niet veel mag drinken.. Ik probeer het dus altijd te doen met mijn 2e plasje van de dag.. Heeft dit ook gevolgen voor de test?

Sorry voor mijn onzekerheid, wil gewoon zo graag mijn ei vinden! :D

2. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Iemand?

3. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hoelang ben je nu gestopt met de pil?
    Ik zit op dag 25 en ook nog geen positieve ovutest. Wijt het nog maar aan het ontpillen, ben 3 november gestopt.
    Zal vast wel komen!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik had in de eerste maand na het stoppen met de pil al een knalovulatietest.... ik test altijd rond 20.00 uur. Dan kan ik 's
    middags op het werk gewoon drinken als ik dorst heb...

In het weekend test ik rond het middaguur. Langzaam aan worden de streepjes bij mij nu duidelijker...

5. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Ik ben eind september gestopt met de pil.. Dus ik denk dat ik het grootste gedeelte van het ontpillen wel heb gehad.. ;)

Mijn testje van vanmiddag was al iets duidelijker.. Kan het zijn dat als ik vanavond test hij positief is, en morgenochtend dan alweer negatief?

Share This Page