Hoi Meiden, Als rasechte testverslaafde heb ik nog 25(!!) zwangerschapstesten over en 13 ovutesten van Zwanger & kids! En aangezien ik ze nu toch niet meer nodig heb, wil ik ze graag weggeven en hoop ik dat ze jullie net zoveel geluk brengen als bij ons. De eerste vijf dames die mij een pb-tje sturen met hun naam en adres stuur ik ieder 5 zw.testen op. Alle 13 ovu's gaan naar de eerste persoon die hiervoor pb-t. x Roosje
Ik hoef geen vergoeding! Ik heb ze over en wil jullie gewoon een klein beetje helpen. Het zou natuurlijk super leuk zijn als jullie hiermee positief testen en me dat zouden willen laten weten.. Hoeft niet natuurlijk..
thanks roosje75!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zie de testen graag komen super van je!!!!! hoop dat ik er snel posi mee test
aan je banner te zien zijn dit de juiste testen En als ik een dikke vette streep heb stuur ik je de foto
Ja sorry, ik ben ze allemaal kwijt nu!!! Heel veel succes allemaal.. x Roosje ps. dit topic mag dicht..
Applaus voor Roosje! Dat is vast een hele stap voor je. Was het een advies van je verslavingscoach? Haha
Hahahaha... ja ik zit hier met zwetende handen en als een gek te trillen.. alle testjes zijn verzonden.. nu heb ik NIKS meer in huis..
Haha, mooi initiatief, Roosje! Ik (ook rasechte testverslaafde) heb al mijn testjes gebruikt.. Maar ik heb er nooit 25 gehad, haha!
Ja hoe erg kan 't zijn.. Ik had er dus 25 OVER! Wil je dus echt niet weten hoeveel ik er gebruikt heb..
WoW.. wat een superleuk initiatief zeg...!!!!!. hoop dat de gelukkige dames die ze mogen ontvangen er positief mee zullen testen snel... JIJ een mooie zw.schap gewenst!!!..
Heej Roosje, Wil jou alleen even laten weten dat ik dit enorm nobel van je vind! Super dat je zo anderen wil helpen. En nog beter natuurlijk dat je ze zelf niet meer nodig hebt Groeten van mij