Zwangerschapstest tijdens nachtdiensten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jo85, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb er toch wel enige tijd over nagedacht hoe ik dat ga doen. Maandag heb ik mijn NOD en als ik dus niet ongesteld wordt wil ik graag een test doen.
    Maar ik zit midden in mijn nachtdiensten dan en mijn ritme is dan totaal anders. Dus wanneer moet ik dan gaan testen en is dat sowieso wel verstandig?!

Ik kom rond 9 uur `s ochtends op bed en moet altijd standaard om 12:30 uur erg nodig naar de wc en dan slaap ik tot 16:30 uur door. Is dit dan wel geconcentreerd genoeg om een goede test te doen?

Wachten tot na mijn nachtdiensten hou ik toch niet vol aangezien ik er de gehele nacht mee bezig ben als het rustig is op het werk...
    En mijn lieve collega'tje is ook bezig met zwanger worden dus het gesprek komt er erg vaak op... :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat je het na je eerste keer slapen al wel kan proberen hoor.
    Ze zeggen dat je 3uur niet geplast moet hebben om een goede concentratie HCG te hebben.

Succes!!

3. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Dat denk ik ook hoor, je kan rond 12.30 uur wel testen. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat niet verstandig is. Als je zwanger blijkt te zijn slaap je natuurlijk nooit weer.. :D
    Persoonlijk zou ik de test om half vijf doen en hopen dat hij positief is, qua urine kan dat wel hoor!

succes!!

4. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Ik zou ook om half vijf testen. Lijkt qua duur meer op ochtend urine, en dus meer geconcentreerd. Als je dan om half een niet te veel drinkt. Succes, groetjes Monique.

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik drink dan helemaal niks haha... loop met mijn slaperige hoofd naar de wc en ga weer terug mijn bed in...

Kon het toch niet laten en heb om 16:30 uur getest. En helaas negatief. Nu maar wachten tot ik ongesteld wordt. Wat maandag eigenlijk zo moet wezen...
    Wel jammer maar goed volgende ronde beter.

Deel Deze Pagina