Hebben jullie ervaring met sensitest testen? Ik heb de normale, dipstick test, en daar kwam heel licht een tweede streepje. Dit was bij de tweede test. De eerste was helemaal blank. Nu zit ik eigenlijk nog een week voor dat ik kan testen (zoo zenuwachtig!) Kan het een indrooglijntje zijn?? Groetjes, Cassida
Ik heb alleen negatieve ervaringen met zowel zwangerschaps als ovulatietesten van sensitest. Had ook een tweede streepje maar was niet Zwanger helaas.
Ik zie een duidelijk tweede streepje! Ervaringen met sensitest heb ik niet. Misschien voor je eigen gemoedsrust ook even een test proberen van een ander merk? Maar... alvast een voorzichtig gefeliciteerd.
ik zou zelf nog eentje van kruidvat doen daar heb ik meer vertrouwen in. kreeg bij sensitest zelfs 3 streepjes??? maar was niet zwanger
Ik hen hele goede ervaringen met deze testen. Ik heb nooit een indrooglijntje of vals positief gestest met deze testen. Of ze waren gewoon echt duidelijk spierwit. Als er een streepje kwam hoe licht ook was die gewokn 100% positief. Ik testte op zijn vroegst met deze test 6 dagen voor nod!!!
Ik kreeg ook zulke lijntjes terwijl ik niet zwanger was,had 30 stick besteld toen geloof ik en heb het er bij ruim 20 gehad,vond het de meest waardeloze testen ooit sorry
Ik bedoelde... de foto is de test van gisteren, en ik heb er net nog een gedaan en die is wel duidelijk, maar licht positief. Hoef je niet tegen het licht aan te houden enzo...
@Cassida: Laten we hopen dat dat een goed teken is, maar doe anders voor de zekerheid morgen even een nieuwe test van een ander merk...
Ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor en zeker als je zegt dat hij donkerder is als gister. Je gaat mij niet vertellen dat al die test zo slecht zijn he Ik heb er echt heel erg veel gedaan bij veel te veel urine wat volgens mij de meeste vrouwen ook nog eens doen omdat ze bang zijn er te weinig op te doen hebben ze maar een duppel of 3 nodig. Als je er te veel urine op doet kunnen ze inderdaad een verkeerd resultaat geven. Ik zeg gewoon gefeliciteerd.
Meid, ik hoop het voor je. Ik heb erg slechte ervaringen met deze testen. Meerdere malen een positieve test gehad en toch echt niet zwanger ! Kan natuurlijk evengoed dat jij gewoon hrdstikke zwanger bent en dat hoop ik voor je .........
Hier enkel goeie ervaringen met Sensitest. Eerste zwsch positief getest 4 dagen voor NOD, nu de tweede keer 5 dagen voor NOD. Nooit "vals alarm" gehad.
Ik zou zeggen een donker lijntje dan is het gewoon zwanger! Gefeliciteerd!! Ik gebruik de ovu testen (dip stick) en de zwangerschapstesten van sensi test en ook van zwanger & kids...door elkaar en tot nu toe werken ze naar behoren!! Succes dames!! Liefs Pien
alleen maar positieve ervaring met sensitest Negatief en spierwit als ik niet zwnager was positief toen ik wel zwanger was hopelijk ben jij nu harstikke zwanger!
Ik sluit me aan bij de vrouwen die senistest dus NIET goed vinden. Bijgevoegd een foto waarop jullie mijn vraagtekens dus wel zullen begrijpen. Ik ben net gebeld door de huisarts en nav het bloedonderzoek durft hij te zeggen dat ik niet zwanger ben. Hij had het wel over dat er "iets" aangetroffen was, maar dat het niet voldoende was. En zeker niet om door een test waargenomen te kunnen worden. Vrouwen die dus echt heel graag zwanger willen worden, zou ik sensitest af raden want het geeft echt valse hoop. In mijn geval is de teleurstelling niet heel groot, want het was niet gepland om zwanger te worden, maar je zit wel onnodig in spanning, positief of negatief! Groetjes, Cassida Bekijk bijlage 162777
Als je huisarts eventueel ook een twijfel heeft zou het misschien toch kunnen gaan om een erg vroege miskraam. Deze testen zijn zo gevoelig dat ze erg weinig hcg nodig hebben. Sommige vrouwen hebben van nature een een klein hcg gehalte. Daarom zeggen sommige ook dat je niet heel erg vroeg moet testen omdat hoe vroeger je test hoe teleurgestelder je bent als je niet zwanger blijkt, tenminste een vroege miskraam. Erg veel zwangerschappen eindigen namelijk in een miskraam alleen merk je dat gewoon niet omdat je dan je periode hebt op de normale tijd en dus valt het inet op.