Postieve testen, maar niet lang geleden ongesteld geweest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimmie1983, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Hallo dames,

Gisteren had ik geheel onverwachts een knal-positieve Kruidvat 2v5 test in handen (het tweede streepje verscheen meteen), terwijl ik 3 juni nog ongesteld ben geweest.

Daarna een test van Clear Blue gekocht en daarop verscheen 2-3 weken zwanger (dat zou betekenen dat ik 4-5 weken zwanger zou zijn).

Nu durf ik me niet meteen heel blij te voelen. Kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad en vandaar de bloeding op 3 juni? Of een hele korte cyclus?
    De afgelopen dagen heb ik ook bruinverlies, maar geen heftige buikpijn ofzo.

Lfs Kim

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nou... ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren... :D

Misschien had je deze keer gewoon een erg korte cyclus? Na mijn * was het HCG binnen vier weken helemaal verdwenen en ik was 10,5 weken zwanger dus ik had een enorme hoeveelheid van dat hormoon. Ik kan me niet voorstellen dat je na een VMK op 3 juni nu een test zou hebben die onmiddellijk positief kleurt.... :D

Kun je niet morgen even contact opnemen met de VK? Misschien kunnen ze extra vroeg een echo maken?

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Oh en dat bruin verlies... Dat had ik toen ik 5 weken zwanger was. Kan nog van innesteling zijn...

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Meid, voorzichtig gefeliciteerd hoor! Volgens mij ben je echt wel zwanger hoor:D...

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je menstruatie zou een innesteling geweest kunnen zijn dan, gezien de 2-3 weken die clear blue aangeeft. Ik zou zien dat je dan met 1-2 weken even een echo krijgt: als je dan 6 weken bent, moet je goed kunnen zien hoe en wat.
    Nu nog HCG van een miskraam kan wel, maar lijkt me stug dat je 3 weken later nog een knaltest zou hebben na een vroege miskraam.... (je hebt toen ook getest, of helemaal niet, die ronde?)

Dus ik denk ook echt dat ik je mag feliciteren :)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het kan ook zijn dat het een tweeling was en dat je die bloeding hebt gehad omdat er eentje niet goed is geweest..

als er staat 2-3 weken en een duidelijk streepje op de kv test, ben je gewoon zwanger meiss..

gefeliciteerd:)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou ook zeggen dat je zwanger bent! Was je menstruatie gewoon normaal?
    Ik ga mee met Babyhope

Offtopic Babyhope nog geen kleintje voor jullie? Je bent al aardig over tijd? Geen bevalling in zicht?

8. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    na 3 weken is het echt niet mogelijk dat je nog een knaltest hebt van een vmk meis, dus je zult echt wel zwanger zijn.
    ik denk dat je menstruatie een innesteling is geweest....
    alos ik jou was zou ik even morgen een verloskundige bellen en je verhaal voorleggen...

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van harte gefeliciteerd hoor. het zal idd waarschijnlijk een innesteling geweest zijn

10. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, geeft me al een wat positiever gevoel. De verloskundige stuurde vandaag deze mail:

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om nu blij te zijn als je bloedverlies hebt en ook al hebt gehad. Voor ons is dit ook moeilijk vast te stellen. Je kan het beste begin volgende week nog een keer een zwangerschapstest doen en dan bel je ons even. Kunnen we dan kijken wanneer we een afspraak plannen.

Het blijft nog even spannend dus :(
    Ik voel me wel echt zwanger nu: misselijk en moe.

Lfs Kim

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Gefeliciteerd meid, ik denk wel dat je zwanger bent!
    Zelf heb ik iets soortgelijks gehad. Rond de tijd dat ik mijn menstruatie verwachtte kreeg ik bloedverlies en ook echt helder rood, maar verliep wel iets anders dan normaal. Vanwege wat vage klachtjes en het gevoel dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn, heb ik toch maar getest...en ja hoor, toch echt zwanger! Volgens gyn was het innestelingsbloed. Ook nu heb ik af en toe een heel klein beetje roze verlies (let er ook erg op, omdat ik nog wat onzeker ben). Volgende week krijg ik een echo en hopelijk dan nog steeds goed nieuws!

Kam me je onzekerheid heel goed voorstellen en afwachten duurt dan zo lang! Prober te genieten!

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

12. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Het streepje was gelijk roze.. nou ik denk inderdaad ook dat je gewoon zwanger bent hoor meid. Ook ik feliciteerd je vast maar wel voorzichtig.

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je zou niet de eerste zijn die 'gewoon' ongesteld wordt tijdens de zwangerschap. Zeker omdat je test zo duidelijk was denk ik ook dat je wel zwanger bent. Spannend :)

14. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Dus jij zit in hetzelfde schuitje, spannend hé.
    Succes met de echo volgende week. Dan wordt het pas helemaal 'echt' hé.

Ik ben niet echt geduldig aangelegd, pfff, maar er zit niets anders op helaas :)
    Ik hoopte stiekem dat de verloskundige voor zou stellen een echo zou maken of lichamelijk onderzoek ofzo, in elk geval iets. Maar ik heb het idee dat ik gewoon met 8 weken een echo krijg (de verloskundige heeft zelf een echo-apparaat).

Als ik volgende week weer zo positief test, kan het toch geen miskraam zijn geweest? Of toch wel?
    Ik heb ook geen extreme buikpijn ofzo gehad en ben nog steeds zo misselijk en moe.

Deel Deze Pagina