Sensitest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Essiegirly, May 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmies

Kimmies Actief lid

Mar 9, 2007
    205
    0
    0
    thanks, ik zal het proberen ;)

2. Kimmies

Kimmies Actief lid

Mar 9, 2007
    205
    0
    0
    kikkert,
    ik had je een pb over pendelen gestuurd? Heb je dat ontvangen?

3. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    Hallo meiden! :D

Ik zal me even voorstellen...
    Mijn naam is moppie en ik heb afgelopen week voor het eerst met ovu testen van Sensi getest.
    Ik ben vorig jaar januari gestopt met roken, februari met pil en in maart was ik al zwanger. Helaas een missed abortion(miskraam gehad zonder het te merken)..gecurreteerd..en 4 maanden later weer gecurreteerd door ander ziekenhuis(lang verhaal..).
    In november moest ik weer een maand aan de pil...en in december weer groen licht gekregen. Sindsdien zijn we aan het hopen..en hopen..en hopen..zucht..
    Vooral elke keer de teleurstelling als je weer ongi wordt...
    Maar goed..we blijven moed houden..

Gr moppie

4. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    Hallo meiden! :D

Ik zal me even voorstellen...
    Mijn naam is moppie en ik heb afgelopen week voor het eerst met ovu testen van Sensi getest.
    Ik ben vorig jaar januari gestopt met roken, februari met pil en in maart was ik al zwanger. Helaas een missed abortion(miskraam gehad zonder het te merken)..gecurreteerd..en 4 maanden later weer gecurreteerd door ander ziekenhuis(lang verhaal..).
    In november moest ik weer een maand aan de pil...en in december weer groen licht gekregen. Sindsdien zijn we aan het hopen..en hopen..en hopen..zucht..
    Vooral elke keer de teleurstelling als je weer ongi wordt...
    Maar goed..we blijven moed houden..

Gr moppie

5. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    domme vraag..maar wat betekent pendelen?

6. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    hmm..ik moet er nog even in komen vrees ik..sorry...

7. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
  8. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    Waar ik eigenlijk over in zit..

ik heb dus afgelopen week die ovu testen gebruikt. Nu had ik eergister een duidelijke positieve test...en gister iets minder duidelijk..en vandaag gewoon negatief. Nu las ik op hun site dat de testlijn(het hartje dus)duidelijker moet zijn dan de controle lijn...hmmm..en dat had ik dus niet.
    Heb ik dan toch wel "die"piek gehad..?

Ik hoop van wel..hebben er iig gebruik van gemaakt, zeg maar.. :oops:

9. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    Ik zou niet testen voor je NOD, inderdaad om de reden die hierboven ook al genoemd werd.
    Ik heb ervaring met de testen van Sensitest en ook zeer tevreden over de dipstickjes (behalve dan dat ze snel uit elkaar vallen...)

Matcare is ook een uitstekend merk en die zijn er erg snel.

test ze

10. moppie31

moppie31 Actief lid

May 5, 2007
    103
    0
    0
    He Sanneke!

Bedankt voor je antwoord..

ik begrijp dat je zwanger bent....meid van harte! :)

Ik heb die zw.sch.testen van Matcare klaarliggen..uiteraard moet ik leeeekker wachten..irritant man...ben al een type van weinig geduld..en het liefst zou ik dan nu willen weten dat het niet zo is..ander sblijf je maar hopen..soms om gek van te worden ..maar ja..

hoe bedoel je desperate..hahaha..
    Gr mop 8)

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    1,830
    0
    0
    Lijkt me raar dat je test eerst positief is en 2 dagen later negatief. Het HCG is toch niet zo snel uit je lichaam. Wellicht kun je toch nog eens een test doen of bij huisarts HCG in je bloed laten controleren. Hoop echt voor je dat het raak is!

Groetjes,

Baby4me

Share This Page