Is dit mijn eisprong geweest? De kant van het krulletje is de test van vanmorgen. Het is CD 23, testen zijn van zwanger en kids
Dit zijn de 4 laatste. De eerste is van eergisterochtend, de tweede van gisterochtend, de derde de lichte is van gisteravond had toen wel wat gedronken en de vierde is van vandaag. Die van eergister de linkerkant van het teststreepje is in het echt evendonker als de controlestreep, maar de rechterkant van de teststreep is weer wat lichter. De test van gisterochtend lijkt ongeveer even donker als ik hem in het licht houd.
12 febr een zwangerschapsafbreking gehad (zoontje zou ernstige handicap krijgen, niet met leven verenigbaar) daarna een lange cyclus gehad 6 april begon 1e menstruatie. Dus ken mijn cyclus niet.
Iik denk dat je je piek wel hebt gehad, maar tussen de 2 testen door dus savonds/snachts. Voor de zekerheid kan je nog even doortesten.
Ik test nog even door, voor de zekerheid! Bedankt! ik vind het zo raar dat de teststrepen zeg maar in 2en gedeeld is. Een lichte en donkere kant, hoort dat?
Ik was 23 weken Mijn man en ik worden nu beide onderzocht op mozaïcisme. Stel 1 van ons heeft het komen we zeer waarschijnlijk in aanmerking voor ivf met pgd Ze doen alles er aan om dit een volgende keer te voorkomen. Hij had een ringchromosoom 18 en er miste stukjes tussen, hersenbalk was misschien, we hebben nog niets van de hersenobductie gehoord, niet volgroeid. Ik heb nu al een week lang wat krampjes/steekjes linksonder, dit had ik 2 weken voor mijn 1e menstruatie na de bevalling ook.