Is mijn eisprong geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nlovesn, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Is dit mijn eisprong geweest? De kant van het krulletje is de test van vanmorgen. Het is CD 23, testen zijn van zwanger en kids

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      1
  2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik vind het nog niet knallen. Maar dat kan aan mij of aan de foto liggen.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hmmm vind hem ook nog niet echt knallen..
    Wat zijn normaal je duur vd cyclus?

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Dit zijn de 4 laatste.

De eerste is van eergisterochtend, de tweede van gisterochtend, de derde de lichte is van gisteravond had toen wel wat gedronken en de vierde is van vandaag.

Die van eergister de linkerkant van het teststreepje is in het echt evendonker als de controlestreep, maar de rechterkant van de teststreep is weer wat lichter. De test van gisterochtend lijkt ongeveer even donker als ik hem in het licht houd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      1
  5. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    12 febr een zwangerschapsafbreking gehad (zoontje zou ernstige handicap krijgen, niet met leven verenigbaar) daarna een lange cyclus gehad 6 april begon 1e menstruatie. Dus ken mijn cyclus niet.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Iik denk dat je je piek wel hebt gehad, maar tussen de 2 testen door dus savonds/snachts.
    Voor de zekerheid kan je nog even doortesten.

7. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik test nog even door, voor de zekerheid! Bedankt! :) ik vind het zo raar dat de teststrepen zeg maar in 2en gedeeld is. Een lichte en donkere kant, hoort dat?

8. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Jeetje dat moet heftig geweest zijn zeg... :(

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb ze meestal geheel donker daarom die vraag ... Maar heftig hoor!! Hoever was je?. Knuf!

10. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    #10 nlovesn, 29 apr 2014
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
    Ik was 23 weken :(

Mijn man en ik worden nu beide onderzocht op mozaïcisme.
    Stel 1 van ons heeft het komen we zeer waarschijnlijk in aanmerking voor ivf met pgd

Ze doen alles er aan om dit een volgende keer te voorkomen. Hij had een ringchromosoom 18 en er miste stukjes tussen, hersenbalk was misschien, we hebben nog niets van de hersenobductie gehoord, niet volgroeid.

Ik heb nu al een week lang wat krampjes/steekjes linksonder, dit had ik 2 weken voor mijn 1e menstruatie na de bevalling ook.

Deel Deze Pagina