Hoi. Ik heb getest met Cb dubbele hormoon indicator. Dag 7 kreeg ik een knipperende smiley en dag 8 vast. Wat betekend eisprong binnen 48 uur. Kreeg van iemand de tip om door te testen, omdat t nog zo vroeg in de cyclus was. Slik nu 1 mnd tarwekiemolie. Dag 9 neg. Tot en met dag 12 neg en vandaag intens weer positief. Ook en dipstick gedaan en die knalde er ook uit. Was de eerste vals? Of kunnen t twee eisprongen zijn? Jemig koop je duur grei weet je nog niets zeker.
Het kunnen geen twee aparte eisprongen zijn, dat is medisch gezien onmogelijk. Tegelijk op hetzelfde moment een dubbele eisprong kan wel. Het kan zijn dat de eerste LH-piek de eisprong niet in gang heeft gezet, dat het eiblaasje is doorgegroeid en dat je nu opnieuw een LH-piek hebt, die hopelijk wel opgevolgd wordt door een eisprong. Succes!
Ik heb het ook een keer gehad! De eerste klopte achteraf niet. Ik kijk stiekem toch altijd naar de strepen. Bij de tweede positieve ovulatie test zag ik 2 even dikke duidelijke strepen bij de eerste smiley niet..
Hoi, ik gebruik ook CB met dubbele hormoonindicator.. schrik van deze berichten. ik had de eerste dag testen permanente smiley (wist ongeveer wanneer eisprong zou zijn en wilde bevestiging). Aantal dag ervoor waren we al begonnen met om de dag seks. Week later had ik weer precies zo'n eisprong gevoel en dat vond ik zelf heel vreemd.. hierdoor ging ik zelf ook al aan de test twijfelen. Over 3 dagen NOD, heb toch hoop maar wil mezelf niet gek maken dus wacht braaf met testen. mocht het niet gelukt zijn ga ik denk ik wel op dag 10 beginnen en dan gewoon doortesten!
Bizar. Wilde precies dit bericht gaan posten nu en dan lees ik dit opeens! Ik heb vorig weekend op zaterdag en zondag positieve testen gehad met CB en afgelopen donderdag ook weer. Heel vaag...
Ik vind het heel vervelend. je betaalt je scheel en dan nog geen duidelijkheid. Ik gebruik nu nog maar ff extra dipstick ovulatie testen. Ik voelde de laatste keer echt mijn ovulatie. Pijn in de buik en onderrug en geloof ook de eisprong. Alsof er een waterballonetje knapt met kleine steekjes.... Ik maak t nu nog op en dan ga ik maar door met de dipsticks. Weet nu ong wanneer ik mijn ei kan verwachten, dus rond die tijd om de dag seks en beginnen met dipsticks.... Had natuurlijk geweldig geweest met twee eisprongen....maar ja met zoveel dagen er tussen....bestaat helaas niet... of zou ik de eerste ziijn...hihihihi