Dag dames, Volgens mijn berekening moest mijn eisprong rond het weekend plaats vinden. Zaterdagochtend getest, geen smiley wel geklust. Zondagochtend getest, smiley en geklust. Vanochtend gestest, geen smiley meer. Ik was in de veronderstelling dat t LH hormoon nog wel effe in je lichaam bleef na een positieve test. Tenzij mn eisprong zaterdag op zondagnacht is gebeurd maar had ik dan niet zaterdag wel positief moeten testen? En is het wijsheid om vanavond alsnog te klussen? Groetjes, Safoura
Vanavond klussen kan sowieso geen kwaad.... Als ik in jou schoenen stond dat had ik het zeker gedaan.
Het kan sowieso nooit kwaad ik zou het ook doen. En is het niet zo dat je ei 24-48 uur na een positieve ovulatietest meestal pas springt?! (dacht ik) Naja hoe dan ook de dagen rond je eisprong klussen kan nooit geen kwaad. Succes en ik hoop dat je snel een ander soort test positief in handen hebt
Ik hoop het ook Loetje88! Liever een keer te veel dan te weinig natuurlijk. Vond het gewoon zo vreemd dat ik alleen gister een smiley had en vanochtend niet meer. Ben nog niet helemaal thuis in de OVUtestwereld!
Wanneer je gisteren hebt geklust zou het vandaag in principe niet hoeven, maar als het kan zou ik het toch nog voor de zekerheid doen . Succes!
Ik had ovulatie testen met dipstick dus dan kon je de hoeveelheid zien. Ik had idd ook dat ie de volgende dag was afgenomen. Maar als ik positief had teste ik daarna 2x op dag. voorbeeld: s avonds ovulatie test positief, volgende ochtend zelfde dikte streepje en in de avond weer afgenomen maar nog wel dikker als normaal. Het kan zijn dat die digitale die dan als negatief ziet. Ik zou zoizo ook nog ff klussen!
Maar is de kwaliteit van je zaadcel niet verminderd als je elke dag klust. Is het dan verstandig om elke dag rondom een positieve test te klussen vraag ik me voor mezelf af?
Ik heb die van CB gebruikt en ik heb begrepen dat deze niet zo gevoelig zijn en alleen positief geven (smiley) als er voldoende LH in urine zit. Daar ik zaterdagochtend geen smiley had, zondagochtend wel en maandagochtend niet meer denk ik dat mn eisprong zondagavond is geweest dan. Het kan wishfull thinking zijn maar ik denk dat ik m toen ook heb gevoeld. We hebben het gisteravond maar voor de zekerheid gezellig gemaakt .. @Dilekje, daar zijn de meningen zwaar over verdeeld. In het begin las ik dat je beter een paar dagen moest "opsparen", dan lees je weer om de dag en sommige zeggen ook dat elke dag geen kwaad kan omdat een man elke dag genoeg cellen aanmaakt. Nou is het wel zo dat er meer dan 36 uur tussen zat maar ik hou me daar niet zo mee bezig zijn. Meerdere keren op een dag lijkt me alleen niet handig.
Ik denk dat elke dag ook niet zoveel uit maakt. Ze zeggen dat om de dag het beste is voor de kwaliteit van het zaad. Maargoed je hebt maar 1 snelle zwemmer nodig
@Dilekje, om de dag is volgens vele voldoende dus daar zou ik me geen zorgen om maken. Sinds ik op het forum zit leer ik steeds weer nieuwe dingen, ik ben ook nog heel erg zoekende wat de beste manieren zijn enzo. Wanneer had je een positieve test?
İk ook... Weinig ervaring mee eerlijk gezegd. İk heb 1 avond voor en 1 avond na mijn smiley geklust. Dus op de dagen zonder smileys wel en met smiley juist niet. Weet niet of dat slim was.. @safoura Ontspringt je ei 24h na een positieve test, ben je binnen 24h dan vruchtbaar of na 24h? Achja ik laat het in het handen van ons lot, wilde er graag niet mee bezig zijn maar mijn gevoelens en ratio niet blijktbaar