Beste mensen Ben nu 1 dag over tijd en de temp blijft hoog . De enige test die ik in huis had .was de sensitest die was negatief .maar dacht misschien heeft die sowieso wel meer hcg nodig .weet iemand dat . En kan ik anders beter de 2 voor 5 nemen van kruidvat of die van action of misschien nog een andere .
Hoe zeker ben je van het feit dat je overtijd bent? Spannend! Ik heb geen ervaring met Sensitesten. Altijd die van Action gebruikt en dan met CB als 'back-up' als Action positief gaf.
Hi meid , wat een onzekerheid . Ik heb geen ervaring met de sensitest merk. Je kan idd de action Early proberen. Of als je kan en wilt wachten om nog eens te testen kan je van de PreMom merk bestellen via Amazon, €13,- voor 20 stuks en deze zijn ook rete gevoelig! Meten vanaf 10miu/ ik heb hele goed ervaring met deze merk !! Geven geen indrogers! Als er geen HcG in zit komt er ook echt geen streepje!
Ik heb wel ervaring met sensitesten maar die dipsticks ik zou meer voor de Kruidvat 2v5€ dan de action want deze geven vaak valse resultaten.
1 dag overtijd lijkt mij niet schrikbarend. Met negatieve test kan je er dan vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Al zit eisprong er dag of 3 naast verwacht je toch ook een licht streepje. Zou gewoon dag of 3 even aankijken. Misschien is je menstruatie gewoon een keer iets later dat kan … iets met moeder natuur enzo ..
Die was bij mij gevoelig en betrouwbaar. Gelijkwaardig aan de digitale CB. Ik denk dat je niet zwanger bent en en je om andere reden hogere temp hebt
Deze test was bij mij nog negatief toen de cb 2-3 weken gaf , vond het het echt een waardeloze test. Duim voor je!
Eerlijk .. ik zie nog geen eisprong in je tempkaart. Je tempt wel volgens de regels? Heb je toevallig pcos?