Hoi meiden, Sinds november bezig voor de tweede. Toen min koperspiraaltje laten verwijderen. Zeer onregelmatige menstruatie. 8 maart voor het laatst ongesteld geweest. Vanmorgen een test gedaan. Binnen de tijd afgelezen en ik zie vaag een roze streep (hee vaag). Mijn vriend ziet niets Wat denken jullie? Ik heb een foto bijgevoegd. Ik hoop het, maar ga er niet van uit. Wat denken jullie?
P.s. je kunt hem ook slopen en dan ziet je man het waarschijnlijk ook! Slopen is open maken het hulsje.
Ik zie wel een vaag streepje maar twijfel een beetje of deze op de goede plek staat? Zou morgen nog een kv2v5 doen. Spannend hoor!
Bedankt voor jullie reacties meiden. Ga de test even slopen 😄 Wat is een kv2v5 test 😄? De plek is wel goed, ik heb hem naast een oude van februari 2015 gelegd 😄 En anders over twee dagen nog eentje (of morgen als ik niet kan wachten!)
Kruidvat 2 voor 5 euro. Die reageren vaak sneller dan de action test en zijn ook niet duur zoals de clearblue testen. Zou die zeker proberen en denk dat je man er dan niet meer omheen kan
kv 2v5 is kv= kruitvat en 2v5 zijn 2 testjes voor bijna 5 euro (4.99). Kun je dus bij de kruidvat kopen. Zijn heel gevoelig.
De action is niet zo gevoelig. De bigbazar (2v1) of kv2v5 zijn veel gevoeliger. Heb zelf zelfde urine getest met beide action lichtroze en bigbazar echt duidelijk roze
Mijn laatste ongesteldheidsdag was ook 8 maart, ben nu inmiddels 1 dag overtijd en de kruidvat geeft een hele duidelijke streep na 5 dagen testen en de action blijft net als de jouwe .. Haha dus even de kruidvat test doen die is veel gevoeliger
hahaha nou het lijkt alsof het 'goed' is. Dan ben ik toch niet zo gek misschien. Mijn vriend zag niets, dus die zei al dat ik ze zie vliegen. Ik ga straks gelijk in mijn pauze even naar de kruidvat racen haha. Bedankt meiden! Het vervelende is alleen dat ik echt niet weet hoelang ik zwanger zou zijn omdat ik echt heel onregelmatig ongesteld ben ( 30 dagen tot soms 48 dagen ) Lifewithatoddle! Gefeliciteerd Ik zal jullie even op de hoogte houden van de volgende test
Ik ben absoluut geen tuurder en zie ook echt zeker wat! Benieuwd hoe je kv2v5 test er uit gaat zien! Wel fotootje meesturen he?