Ovulatietest na eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yummy, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #1 Yummy, 13 dec 2014
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
    Heeft iemand ervaring met de ovulatietesten van de Action?
    Worden de streepjes na een eisprong snel lichter?

Ik had nog een test liggen en deze uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik vermoed dat ik mijn eisprong al heb gehad, maar het streepje op de test was nog behoorlijk duidelijk. Ik had hem veel witter verwacht.
    Ik heb een korte cyclus (Nog nooit langer of korter dan 26 dagen, behalve tijdens mijn zwangerschappen;) ) en zit nu op dag 13.

Heb een foto van mijn test bijgevoegd. Twijfel of ik misschien toch nog een eisprong krijg of dat het ook goed kan zijn dat hij al geweest is.
    Ik voel hem normaliter namelijk erg duidelijk en voelde gisteren ook iets, maar dat was toch 'lichter' qua pijntjes dan normaal.

Ben echt een leek op het gebied van ovulatietesten :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik vind hem al vrij licht worden ! Heb je misschien ook foto's van je andere testen ?

X x

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dit was mijn eerste :D
    Eigenlijk gewoon even om te checken of ik niet toevallig vandaag een eisprong had ;)
    Al jaren voel ik hem eigenlijk heel duidelijk, maar gisteren twijfelde ik toch wat. Denk dat hij al is geweest hoor, maar dan kan het dus wel kloppen dat de test nog een goed zichtbaar streepje geeft? Zijn de Action testen niet zo gevoelig wat lh betreft?

Deel Deze Pagina