Siamese tweeling krijgt realityserie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Berte, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    do 09 aug 2012, 17:26
    Siamese tweeling krijgt realityserie

MINNESOTA - Hoe ga je als Siamese tweeling naar het toilet? En kun je als je aan elkaar zit eigenlijk wel een eigen vriendje hebben? TV-kijkers krijgen daar hopelijk antwoord op, want de Siamese tweeling Abby en Brittany Hensel krijgt hun eigen realityserie.

Eind augustus komt de eerste uitzending van Abby and Brittanny op de buis bij tv-zender TLC. De 22-jarige meisjes uit Minnesota worden niet alleen door camera's gevolgd tijdens hun rondreis door Europa, maar de serie toont ook beelden van hun afstudeerjaar op de universiteit en hun zoektocht naar een baan.

Bijna alle organen onder de navel moeten Abby en Brittany met elkaar delen. De meiden werden met drie armen geboren, maar één daarvan werd na de geboorte operatief verwijderd.

Siamese tweeling krijgt realityserie - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

Tja, ik weet niet wat ik ervan vind. Maar ik ga toch zeker een keertje kijken :).

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Oh, dat zijn hartstikke leuke meiden hoor! :D Als ik het niet vergeet ga ik kijken!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik dacht meteen dat moeten die 2 meiden zijn :). Heb 2 keer een docu gezien van hun en super aardige en vooral normale meiden. Ze willen en kunnen meestal alles doen wat alle andere meiden doen van hun leeftijd.

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Oh dat wil ik ook kijken...zit altijd met heel veel vragen :D
    Opzoek naar een baan? Stel dat de 1 rechter wil worden en de ander dierenarts...dan heb je een probleem. En zouden ze ook dubbel betaald krijgen?
    Wel vaker docu's gezien van deze meiden...erg knap hoe ze ermee omgaan. Ze willen ook niet gescheiden worden volgens mij, als het al kan.

Deel Deze Pagina