Ikea lucht element sagosten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nora1983, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Even een vraag; ik wil voor onze dochter het sagosten lucht element vd Ikea kopen. Maar op de site staat alleen een lieveheersbeest, zijn er in de winkel toevallig ook andere hoezen te koop??? Niet dat ik deze niet leuk vind, maar vraag het me gewoon af.

En wie o wie heeft toevallig dit ding thuis? en wat is je ervaring er mee?? Onze dochter is nogal actief, en het lijkt me een leuk ding om lekker over heen te hangen, mee te stoeien en als ze moe is op de zitten/liggen voor de tv...

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Gek dat ze alleen het l.h.beestje laten zien. Op ikea site staat nl.:

Er zijn drie verschillende overtrekken verkrijgbaar zodat je het kussen in een handomdraai omtovert tot een circusster, olifant of lieveheersbeestje.

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh, dan zal ik ff kijken. maar ga toch naar de Ikea binnenkort, dus zie het wel in de winkel. Was gewoon ff nieuwsgierig omdat ik 'm ook had gegoogled op afbeeldingen en idd anderen voorbij zag komen.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben een spin hiervan, jaren geleden gekocht. Helaas was de luchtzak na een speelafspraak leeg en als je hem vulde liep hij weer leeg. Hij was dus overleden na vast en zeker een te stevige stoeipartij. Daarna hebben we bij de ikea de goedkoopste hoofdkussens gekocht en de vulling van die kussens in de spin gestopt en daarna is de spin nog geliefder geworden om lekker op te liggen en mee te stoeien.

Mijn ervaring met de luchtzak is dus dat hij niet echt voor 3/4 kinderen tegelijk is haha, maar de hoes met een lekker zachte kussenvulling ook leuk is voor de kinderen.

5. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    hier hebben we de schommel met luchtzak, een aanrader! Zoon speelt er veel mee en ook visite-kindjes zitten er vaak in te schommelen

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoeveel kussens heb je toen gebruikt?? mss gelijk maar kussenvulling erin doen ipv dat element los kopen...

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb echt geen idee meer hoeveel het er waren, het waren iig kussens van iets van 2€ per stuk.

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb ze gevonden, 1,99 waren ze idd. gok dat ik er 6 nodig heb. ben ik goedkoper uit dan als ik dat luchtelement koop;)

Deel Deze Pagina