Disney films (zijn laatst nog naar Big Hero 6 geweest, was erg leuk). Dream Works films of films zoals Jack bestelt een broertje.
Alle Disneyfilms Shrek en Ice Age zijn ook erg populair hier En sinds kort vind de oudste de Transformers (animatie) erg leuk
Vrijwel alle kinderfilms, we zijn nog geen film tegengekomen die ze niet leuk of eng vinden. Alhoewel zoon zoetsappige prinsessenfilms saai vindt.
Ik hou een beetje de leeftijdsgrenzen in het achterhoofd. Mijn zoon is 7 en die kijkt dus geen films voor ouder dan 12 bijvoorbeeld. Gewoon de gangbare kinderfilms. Big Hero 6 is nu in de bios, erg leuk. De 'hoe train je een draak' films zijn ook superleuk. Frozen was hier ook populair, de lego film, Mr peabody and Sherman etc. Hier kun je ook nog wat inspiratie op doen IMDb: Genre: Family en hier IMDb: Genre: Animation
Worden die nog gemaakt? Of bedoel je dan de barbie film oid? Zoon hier vindt Tangled en Frozen bijvoorbeeld ook leuk, vind ik ook niet heel zoetsappig
snap best dat jou zoon die films niet leuk vindt. Die zijn ook niet leuk Frozen is hier ook geen hit. My little pony dan weer wel, tja. Toy Story, Cars, Planes, Garfield, 101 dalmatiers, Ice Age, Kikkerdril, Dolfje Weerwolfje. Maar mijn oudste is ook nog geen 9.
Mijn kinderen zijn wat jonger, maar hier zijn de films van Verschrikkelijke Ikke al een half jaar favoriet, die vinden ze zo leuk. Is ook nog leuk om als volwassene te kijken. Verder Disneyfilms als Cars, Planes en Frozen voor mijn dochter, maar Mees Kees enzo vinden ze ook wel aardig en Madagaskar enzo.
Hoetem je een draak. Platvoet, big hero6 vonden we hier inderdaad prachtig, dokfje weerwolfje, madagascar, en disney disney en disney, vooral de gilms als 101 dalmatiers, bolt, aristocatten,
Big Hero 6 vonden ze super! Spongebob trouwens ook Verder de oude Disney klassiekers zoals Bambi, Aladin, the Lion King, Frank en Frey, Robin Hood, Tarzan, Oliver en Co etc. Nieuwere Disney films is ook goed, Cars 1 & 2 vinden ze nog steeds leuk ( oudste wordt dit jaar 8 ). Maar ook Verschrikkelijke ikke 1 & 2, alle delen van Madagascar, Bolt, Hoe tem je een draak etc. En ook de 'niet tekenfilms' zoals Dolfje Weerwolfje, het paard van Sinterklaas, Mees Kees, Dik trom. Tinkerbell, barbie, en meer meisjes films vinden ze dus helemaal niks haha.
ik ben in de voorjaarsvakantie met zoon van 9 en zoon van 4 naar Paddington geweest. Ze vonden hem beide ( em ik ook) erg leuk!