Even een vraagje aan meiden die hun kindje in de puckabag laten slapen. Vanmiddag voor onze tweelingmeiden de puckabag gekocht maar als ik mijn arm door de mouwen steek dan komen mijn handen niet in de wanten terecht maar gaan er dus gewoon langs. Het lijkt wel alsof de drukkers aan de verkeerde kant zitten. Weet niet zo goed hoe ik het precies uit moeten leggen maar ik hoop dat de ervaren gebruiker weet wat ik bedoel en mij kan helpen hoe ik de wanten goed krijg....of in ieder geval kan zeggen hoe het hoort.
Wij hebben ook de Puckabag, maar gebruiken de wantjes niet.Dan wordt het wel erg warm, zeker nu het niet echt koud is. Dat jouw meiden er al in passen... Hier paste hij echt pas rond een maand of 9/10. Misschien kun je even een mailtje sturen naar Puckababy, mijn ervaring is dat je erg snel bericht krijgt.
Wij gebruiken de wanten ook niet. Omdat ze los zitten aan 1 kant wurmt hij binnen 2 sec z'n handjes eruit en bovendien is het toch veel te warm. Ons zoontje lag er ook met een maand of 4-5 al in.
Je moet ze binnenste buiten keren zeg maar. De zachte kant moet naar binnen dan kunnen de handjes erin. En als je ze even niet gebruikt sla je ze weer terug dan gaan de handjes er weer langs.
Bedankt voor de tip! Ga ik proberen Onze meiden passen er nog niet helemaal in.....maar ik vroeg het me gewoon af. Dacht zul je zien dat ik weer een heb waarvan er iets fout is gegaan met het verwerken
Ik dacht het ook, maar je moet de wantjes idd binnenstebuiten doen. De 'beren'kant binnenin. Liza slaapt er nu voor het eerst in na 6maanden ingebakerd te zijn geweest. Ben benieuwd of ze doorslaapt...