10 dagen oud en 1.5 jaar oud (nu is ze 2 jaar maar heb effe geen foto va nu op laptop) als baby had ze blauwe ogen en nu groen-bruinig blondje Ze is 100% turks
Hier is mijn lieverdje, van ong. 1 week en nu met 1 jaar. Hij is half turks, maar licht haar (lijkt op de foto wat donker maar in het echt is het donkerblond), blanke huid en donkere ogen.
Wat een leuk topic. Onze Nigel is geboren met een flinke bos zwart haar en een beetje gekleurd, nu is hij helemaal blond en blank. Op de eerste foto is hij 11 dagen en op de tweede foto 7 maanden.
Bekijk bijlage 435839 Bekijk bijlage 435840 Een met paar dagen oud, de ander van deze week, 14,5 maand
Ja dat is ze idd! Papa is blond. Ik zelf ben niet blond maar er tussenin zeg maar. Zo hebben we een beetje blondige kindje gekregen. Het lijkt erop dat ze elke dag veranderd haha . De ene keer lijkt ze echt blond, de andere keer iets donkerder maar ze is wel een licht getint kindje.
Leuke. Foto's allemaal Hier van 1 dag, 8 maanden, 16 maanden en nu. Op de foto ongeveer 23 maanden. over een weekje is hij al 2 jaar
Mijn twee prinsesjes. Nu bijna 5 en 3 jaar. Allebei half NLs (mama) / half Turks (papa). Ze zijn allebei behoorlijk blond voor half Turks hebben wel bruine ogen allebei.