Bekijk bijlage 437237 Hallo, Komt iemand dit bekend voor? Ik bracht net m'n zoontje naar bed en zag dit op z'n beentje Als ik erop druk gaat t niet weg... Verder geen koorts oid Wel wat jengelig vanaf 1630 maar is combi v moe zijn/fles willen.. Alvast bedankt Gr Mg
Waar denk je zelf aan? Hoe zien de plekjes eruit als je de onderkant van een glas erop drukt? Heb gelezen dat bij bv. 6e ziekte of -worst case scenario hersenvliesontsteking - de vlekjes zichtbaar blijven door glas, maar dan zijn er ook andere klachten, zoals koorts of hele lage temp, pijn bij het verschonen (billen omhoog), opgezette fontanel, of niet drinken..... Als dat niet zo is, zou ik ff afwachten.
Geen idee. Ben geen dokter. Mijn eerste ingeving is misschien gestoten ?? Of een muggen bult ja ook in januari! Als het erger woord de hap bellen voor advies.
Mijn dochter had ook zo iets. Bleek droog te zijn. Terwijl ik altijd met Zwitsal crème smeerde. Toe. Vaseline gesmeerd voor het slapen. En het was zo weg.
Lijkt op de bultjes die onze dochter ook met periodes heeft. We hebben ze al 2 keer aan de kinderarts laten zien en zij wist het ook niet, ze trekken vaak ma een paar weken weer weg. We konden evt verwijzing krijgen naar dermatoloog maar omdat ze er geen last van lijkt te hebben, samen besloten het maar zo te laten.