Zwanger, vocht in eileider, buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mama to B, 14 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Hoi.

Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk tussen de 4,5/5 weken. Echter vanwege erge pijnklachten in mijn linkerzijde , doorgestuurd naar de gyn. Hier is een echo gemaakt, hier zagen ze vocht in de eileider , maar ook een holte in de baarmoeder. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap konden ze vanwege het vocht in de eileider niet 100% uitsluiten, maar ze dachten wel een beginnende zwangerschap te zien in de baarmoeder. Al met al, konden ze nu nog niks zeggen. Mega geschrokken van dit nieuws en de aanhoudende pijnklachten in mijn zij zitten me ook totaal niet lekker. Gister was mijn hcg 2149 en morgen moet ik nogmaals prikken.

eerste foto is de holte in baarmoeder en de tweede het vocht in de eileider.

Ervaringen gezocht.

Bijgevoegde bestanden:

2. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Toevallig heeft gisteren ook iemand een topic geopend over een mogelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap. @Anniek88

https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/bbz-ervaringen.724528/page-2

3. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    dankjewel voor je reactie. Ik las je verhaal inderdaad en ook pijnklachten in de lies. Helaas geen goede afloop. Stiekem hoop ik hier nog wel op goede afloop. Maarja meer dan afwachten op morgen kan ik waarschijnlijk ook niet doen.

4. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Nee wat een rot situatie, soms kan het ook zo zijn dat er én een zwangerschap op de goede plek én een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Maar wel goed dat ze het in de gaten houden. Sterkte.

5. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Update: hcg is mooi verdubbeld en er was een zwangerschapsring in me baarmoeder te zien.

YellowEyes, margarethd en Neskio vinden dit leuk.
  6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Wat fijn! Hoe is het met de pijn?

7. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    nog wel aanwezig. Lijkt wat vlakker , maar zeker nog niet weg. Ze houden me gelukkig nog even in de gaten.

8. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Gelukkig, hopelijk ontwikkeld het zich allemaal goed.

Deel Deze Pagina