SEO duurde maar 10 minuten?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door heitjekarweitje, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik zou nog even laten weten hoe mijn twintigwekenecho vandaag ging. Die ging goed! Moet over twee weken wel nog eens, het hoofdje is wat groot maar geen reden tot zorg zei de vk. Natuurlijk maak ik mij toch n beetje zorgen :) maar ik probeer het te negeren en dat gaat geloof ik we goed ;)
    O, het duurde denk ik n half uur, beebje lag wat onhandig.

2. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was de seo ook binnen een kwartier klaar en reageerde de echoscopist, net als bij joolz, wat raar op de pretecho die ik bij 16 w had laten doen.

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Wat raar van die echoscopistes, dat moet je toch lekker zelf weten! Ik wil het ook laten doen, voor de grootouders, juist om ook tijdens deze zwangerschap eens een leuke echo te hebben, terwijl ik héél veel ziekenhuiscontroles krijg, maar die doe ik met mijn man en niemand anders.

Bij mij is er nu een half uur ingepland voor het SEO.

Laetitia, off topic, zie ik nu dat jij twee kinderen bent verloren!? Wat verschrikkelijk meid.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij mij duurde de 20 weken echo toch in totaal 40 minuten(met kort voorgesprekje en nagesprekje). Kindje lag er ook heel beroerd bij en op het laatst heeft ze nog even wat geduwd zodat ze uiteindelijk toch nog een mooie foto van het gezichtje. Ze heeft alles heel duidelijk en rustig uitgelegd en was ook echt enthousiast over haar vak. Echt genoten! Overigens bij echo enzo in Zwolle geweest.

Deel Deze Pagina