wie ook ervaring met twee placenta's en 1 baby?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door misstiana, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Bij mij hebben ze bij toeval ontdekt, dat ik 1 baby heb in mijn buik met twee placenta's. iemadn ervaring mee?
    Weet iemand wat d egevolgen zijn voor de baby, bevalling?

bne nu erg onzker en bang dat er wat mis gaat.

Gr gaby

2. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Nee... sorry meid. Maar snap dat je je zorgen maakt...
    Ik zie aan je banner dat je al bijna aan het aftellen bent dus probeer het positief te zien dat je niet voor nix al zo'n eind bent gekomen.
    Wat zei de vk / gyn dan? Anders moet je ze vandaag gewoon ff bellen hoor. Ga je misschien wat relaxter het weekend in!

Suc6!!!

x

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heeft de gyn/vk niks gezegd? Lijkt me wel raar dat ze je zo met deze info naar huis sturen, zonder je er wat meer over te vertellen.

Kan me voorstellen dat je nu bezorgd bent. Zoals noname al zegt: gewoon bellen en vragen hoe of wat.

Sterkte!!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    idd heel raar dat ze er verder niks over zeggen
    maar aan de andere kant als het kwaad kon hadden ze er toch wel iets over gezegd lijkt mij
    ik zou anders idd even bellen dan weet je het zeker en hoef je je misschien geen zorgen te maken

5. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik zie in je onderschrift staan dat je een bijplacenta hebt, dat had ik mijn tweede zwangerschap ook. Het kan geen kwaad en komt met de bevalling allemaal goed. Als een gedeelte voor de uitgang zou liggen, dan had je dat wel gehoord. Door de vliezen (waar ze inzitten) komt alles wel naar buiten normaal gesproken, maakt dus niets uit voor de bevalling. Je kon bij mij duidelijk zien dat in de vliezen een grote placenta zat en aan de zijkant nog een stukje.
    Maar als je onzeker bent zou ik dat zeker met de vk overleggen. Zij kan veel beter de situatie toelichten en je onzekerheid wegnemen. Succes met de laatste loodjes!

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    bedankt voor de reactie, maandag een afspraak bij d egyn e ga wat vragen stellen

gr Gaby

7. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.360
    280
    83
    Vrouw
    Hoi, ik heb een placenta in 2 delen, maar die delen zitten wel onderling verbonden door bloedvaten. En de navelstreng zit aan de zijkant van de placenta aangehecht. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen. Over 2 weken gaan ze met een extra echo precies kijken hoe alles bij mij in elkaar zit en weet ik ook wat voor consequenties dit heeft.

Deel Deze Pagina