Noah, Merlijn, Pepijn, Loeck, Julien, Julen. We komen er niet uit en het is zo lastig. Mijn man vindt Noah het mooist en met name ook om de betekenis van de naam. Ik vind het ook een mooie naam alleen je hoort de naam best vaak. We willen graag een bijzondere, lieve maar toch stoere naam. Wat vinden jullie? Hebben jullie nog suggesties.
Merlijn vind ik super tof! En Julen ook wel leuk. Andere ideetjes misschien: Joah, Joas Boaz Merijn, Marijn, Marlijn Jorijn Loet Julan Tobin, Tobian Silas Silven, Silvan
Julen en Julien vind ik de leukste! Zou er dan ook één uit deze kiezen. Noah vind ik ook prima kunnen, maar hoor hem wat te vaak op het moment. Pepijn en Merlijn zijn niet mijn smaak. Succes
Ik snap de stress, afgezien van Loeck zou ik namelijk ook niet kunnen kiezen denk ik. Leuke smaak hebben jullie! Ik vind Boris ook een leuke en stoere naam. ( al associeer ik hem nu inmiddels, door mijn dochter, met Boris beer uit Nijntje en die is voornamelijk schattig hahaha)
Als mijn dochter en jongetje was geweest had ze Sebastián geheten. Vernoemd naar Nederlandse opa en dan op z'n Spaans, ik ben nl half Spaans. Sebas vind ik ook heel leuk. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, maar zó leuk dat bedenken he! Veel succes!
Pepijn of Merlijn. Ik hou wel van die -ij- namen, maar kan ze zelf niet kiezen vanwege de achternaam van man (bevat -ei-, klinkt echt niet samen). Zou niet zo snel voor Noah gaan, daar kan ik me nog steeds geen volwassen hollandse kerel bij voorstellen. Ik kwam laatst een jongen van 18 tegen die ook Noah heette, het paste niet bij zijn leeftijd en sinds dien ben ik niet meer zo weg van die naam. Maar goed, je moet vooral kiezen wat je zelf het mooist vindt. Mijn stem gaat naar Pepijn.
Julian vind ik zeker het mooiste van jouw lijstje. Ander idee is Nathan --> uitspraak op zijn Engels (geschenk van god) . Ook al ben ik niet zo gelovig, ik vind het een mooie betekenis. Of Ryan of Silvijn. Succes met jullie zoektocht
Misschien zit hier iets blij: - Gijs - Olivier - Felix - Mees - Tobias - Ties - Jasper - Joep - Casper (zelf vind ik Merijn/Marijn super!) Succes!