Ik had mijn dochter voor de lunch gehaald, 1x in de week gaan we naar het winkelcentrum bij haar school in de buurt om daar een broodje te eten. Daarna kan ze nog even spelen in de speeltuin. Zo vandaag ook, zij was lekker aan het spelen en ik een boekje aan het lezen. Komt er toch een mooie man naast me zitten! Voelde me meteen ongemakkelijk worden, waarom perse op hetzelfde bankje als er nog andere bankjes vrij zijn. Maar goed ik probeerde gewoon rustig verder te lezen, wat moeilijk ging want die lekkere vent die rook ook nog eens super lekker! Ik heb echt een zwak voor lekker ruikende mannen. Natuurlijk presteerde onze kinderen het om ontzettend leuk met elkaar te gaan spelen, wat hem de aanleiding gaf om een gesprek met me aan te gaan. Niet erg zou je denken, nee op zich heb ik er geen problemen mee. Ik word alleen zo ontzettend verlegen van lekkere mannen die ook nog eens heerlijk ruiken. Voelde me net een puber op dat bankje, en wou dat ik me kon verstoppen in het boek wat ik aan het lezen was. Toen hij ook nog eens zei 'je hebt een mooie dochter' waarop ik zei 'dank je' greep hij zijn kans! 'dat heeft ze van haar moeder, je bent namelijk een prachtige vrouw'. Ik kon wel door de grond zakken, volgens mij werd ik knalrood en wist niet meer van gekkigheid wat te doen en begon maar wat te rommelen in mijn tas. Kon nog er stotterend uitbrengen "bedankt voor het compliment". Gelukkig was het tijd om mijn dochter weer naar school te brengen, wist niet hoe snel ik weg moest! Natuurlijk vond mijn dochter het veels te leuk om met zijn zoontje te spelen, waardoor ik haar amper meekreeg. Ze ging nog even uitgebreid knuffelen met het jongentje en doei zeggen, waarop de lekkere vent met zijn mooiste lach zei " dit is liefde op het eerste gezicht". Vreselijk! Wat een akward moment! Word er nog wel eens met jullie geflirt? En hoe reageren jullie daar dan op? Tot nog niet lang geleden was ik bijdehand genoeg om het spelletje mee te spelen, maar ik ben nu gewoon verlegen . Ik kan gewoon niet meer flirten!
Ja en hoewel ik me op zo'n moment wel verlegen voel, kan ik er tegelijkertijd ook ontzettend van genieten en speel ik het spelletje mee(tot op zekere hoogte dan) Is toch wel heel vleiend vind ik
Sinds ik m'n bump heb niet Waarschijnlijk zo van OF die heeft al een man OF ik wil geen kindjes Maar daarvoor wel hoor, af en toe. Vooral door jongere..Jochies. Ik noem ze jochies want ze zijn meestal niet ouder dan 14..Toch wel een beetje ongemakkelijk
Ja hoor en ik doe rustig mee met dat geflirt Ik heb namelijk mijn mondje heel erg bij en dan juist! Hahaha..
Ik had er eerder ook absoluut geen moeite mee om het spel mee te spelen. Maar vandaag kwam er gewoon niks uit me . Waarschijnlijk was ik te erg onder de indruk. Ik heb zonet ook heerlijk om mezelf gelachen!
Zo herkenbaar dat om jezelf lachen hahahaha. Of dat je achteraf denkt Shit had ik dit of dit maar gezegd
Als het zo is, komt het niet binnen bij mij de afgelopen jaren Maar ik zie er zo moe en verlept uit, dat ik denk dat ik niks mis, maar dat mijn verschijning momenteel weinig flirterigs oproept bij mannen...
Ik sla dan meestal ook dicht hoor! Als ik niet dicht sla, dan hou ik het verder bij oogcontact... Laatst bij Appie was ik alleen, komt er zo'n ouwe viezerik op me af ' wat heb jij geile benen'! bedankt denk ik, zei ik. Ff later kwam hij weer op me af 'zijn je tieten net zo geil als je benen?' Heb hem toen vriendelijk verzocht op te sodemieteren omdat ik anders de boel bij elkaar zou gillen. stond helemaal te trillen toen ik thuis kwam
Ja hoor en ik denk dan gelijk " yesssss ik ben nog in trek" haaahhaaaa ik speel het spelletje soms mee maar zeg op een gegeven moment wel van ik heb een man. Als hij dan verder flirt ben ik weg
Maar dat is geen flirten meer, maar gewoon ronduit grensoverschrijdend gedrag. Jemig, wat een ploert! Kan me voorstellen dat je daarvan helemaal even van je stuk bent!
Hahaha dat is echt fout! @henkie: hahaha bouwvakkers met een bilspleet zijn toch ontzettend lekker ohh trouwens wat ook fout is in de zomer mannen in de auto met hun raam naar beneden die dan gaan "psst"- en naar je.
Hmm.. Er word wel geflirt idd, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan, is dat gek? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit had, ook toen ik nog geen kleine had... Als je dan in een kroeg stond en mannen die allemaal aandacht probeerde te krijgen, ik draaide me altijd om en had lol met mijn vriendinnen... Manlief geeft me wel eigenlijk elke dag wel complimentjes, misschien dat ik daarom de aandacht van andere mannen niet echt nodig "heb"? Ik weet het niet.... Moet zeggen dat ik wel altijd vriendelijk ben enzo, maar echt geflirt hou ik toch echt af. (En nee ik ben niet verlegen ofzo)
Ja, af en toe. Van heel verschillende types, studenten van 20 en mannen van in de 50. Wel altijd hee beleefd, nooit grensoverschrijdend, maar wel heel veel interesse tonen, veel lachen, een beetje in mijn 'personal space' komen staan... Ik ben eigenlijk zelf nooit meer van mijn stuk, pas achteraf denk ik: oh dat was een flirt! Heb er geen behoefte aan mee te doen, ben gewoon niet meer onder de indruk van een mooie man. Edit: Roxyroxx, dan hebben wij precies hetzelfde haha
Oja zeker! Kben 25 blond slank (behalve mijn oude babybuikje) en tut mezelf graag op! En dat trekt aandacht haha Meeste mannen denken dan ook dat ik de oppas ben hihi Ook in de auto altijd pff tuuteren en je inhalen Mooiste vond ik nog toen ik zwanger was en die enorme buik dan tevoorschijn kwam achter mijn tafel vandaan of als ik uit de auto stapte hihi Doe er nie veel mee, ben blij met me vent haha