jeetje dat is zo mooi geschreven allemaal een heel lang verhaal maar zo mooi de tranen staan in mijn ogen !! prachtig !! gefeliciteerd met je kleine
Bedankt meiden! Het gekke is dat ik het ook een steeds mooier verhaal begin te vinden... elke keer als er weer een reactie is lees ik het gewoon nog weer eens helemaal... vaag, ik weet het maar ik vind het gewoon wel fijn om te doen... Met ons gaat alles super! Dit is em met zijn eerste lach (maar die zat net voor of net na de foto hhiihihi)
Hier heeft nog iemand zijn emoties niet onder controle *snik*. Je hebt het ook zo mooi geschreven en wat was het heftig. Fijn dat alles goed is gekomen en dat jullie een prachtige en gezonde zoon hebben mogen krijgen. Je mannetje heeft een heerlijk koppie en geniet van jullie gezinnetje!
tis alweer even geleden, lees je verhaal nu pas.. alsnog gefeliciteerd!!!! En wat super mooi geschreven....
Wauw, wat een prachtig heftig verhaal. Ik heb alles gelezen en de tranen rollen over mijn wangen. Heel veel geluk gewenst!
Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie mooie Seph. Wat heb je je bevalling mooi omschreven. Ook hier een brok in de keel en er komen veel emoties bij denkende aan mijn eigen zware bevalling. Hoe kijk je inmiddels naar je bevalling? Liefs Luna
Wederom bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Met ons gaat het super. Seph is een enorm tevreden en geduldig mannetje wat maar heel af en toe even driftig wordt (als hij honger heeft ) Hij slaapt heel goed en lacht al af en toe naar ons. Hij is helemaal verliefd op de Nijntje mobiel die boven zijn box hangt en kletst ons de oren van het hoofd haha! Ik zelf ben super hersteld na de keizersnee. Ik heb eigenlijk geen moment pijn gehad aan de wond, alleen wel dat 'enge' gevoel van ojee! Maar dat is inmiddels ook al weer over. Ik heb heel goed rust gehouden na de operatie en heb de eerste dagen in het ziekenhuis niets gedaan. Mijn man en de verpleegkundige zorgden voor Seph en ik hoefde hem alleen maar te voeden en te knuffelen. Ik kon ook niets anders hoor. Op de tweede dag zelf plassen was al een enorme opgave. Eenmaal thuis ben ik meteen weer in bed gaan liggen en heb daar nog zeker een week bijna de hele dag gelegen. Daarna ben ik pas weer heel rustig aan dingetjes gaan doen. Ik ben heel blij dat mijn herstel zo goed is gegaan. Overmorgen moet ik nog naar de gyn voor nacontrole maar ik verwacht dat ook zij zal zeggen dat alles helemaal goed met me is. Dan zal ik haar ook vragen hoe een keizersnee nou eigenlijk in zijn werk gaat, anatomisch gezien. Waar gaan ze allemaal door- en of omheen enz? Daar heb ik tot nu te steeds niet over willen praten brrrr, haha. Psychisch gezien gaat het ook goed. Ik heb het echt allemaal helemaal achter me kunnen laten en kan volop genieten. Mocht ik ooit weer zwanger worden dan vind ik de bevalling denk ik wel weer een beetje eng, maar dat is voor latere zorg. Wil trouwens wel het zh de tip mee geven de kersverse moeder een polaroid mee te geven van hun kindje voor op de verkoeverkamer. Mijn nicht vertelde me dat zij er een kreeg na haar ks in Tilburg en ik vind het een heel goed idee want ik lees en hoor vaker dat de mama super eenzaam (en verdrietig is) zo vlak na de operatie. Je ziet je kindje 2 minuten en kan het maar nauwelijks bevatten. Dan kan zo'n fotootje al een heleboel bijdragen denk ik...