hallo allemaal, Iedereen van harte gefeliciteerd. Ik vind het ook wel fijn als het een wat rustiger toppic is ik ben er ook niet zo'n ster in om er veel te zijn...... Ik herken wel de klachten hoor.. heb er zelf menstruatie buikpijn soms bij die ongeveer 10 min duuren... Achja hoort er allemaal bij waarschijnlijk buikbanden pijn
Hallo mama's to be! Ook ik ben uitgeteld in september, de 9e om precies te zijn. 2011 gaat een heel bijzonder jaar worden!
Wat is 2011 heerlijk begonnen he? Iedereen van harte gefeliciteerd!! Vinden jullie het ook zo spannend, ik ben soms zo zenuwachtig en ook een beetje bang ivm miskramen!
hee hallo!!!! ik las dat er ook iemand de 9e is uitgerekend , ik ook! spannend he. Ik heb ontzettend last van vreetbuien, gewoon de hele dag door kunnen eten..pff hopenlijk houd dat ook een keer op? liefs jolyn
Ik heb vandaag een test gedaan en die was posi. Ben er zo blij mee Ik ben uitgerekend op 22 september 2011 KOmt voor ons allen weer een spannende tijd tegemoed.
gefeliciteerd allemaal! kan ook wel de hele dag eten, maar dat komt omdat ik niet weet WAT ik moet eten, ontbijt is moeilijk en 's middags vergeet ik te eten, en dat wil ik 's avonds na het avondeten inhalen. hebben jullie ook last ervan wat je smorgens moet eten, ik vind alles droog en maak me dan een tosti
Ja, ik heb daar ook last van, smorgens weet ik dat ik gewoon wat moet eten, maar smeer meestal een boterham en rij dan rustig naar mijn werk en eet hem dan rond 9 uur pas op. Eerder kan ik ook niks door mijn keel krijgen. Wel heb ik ontzettende dorst!!!! gelijk als ik wakker word al. En flinke last van (ongesteldheidspijntjes) buikkrampen..:x ik heb de 26e januari de eerste echo, het is dat ik van die vreetbuien heb, en mijn ongi wegblijft, want verder heb ik het gevoel van zwanger zijn nog niet. dus ik wacht maar af of er dan wel echt iets in zit?
ik heb bij de 2de ook totaal geen zwanger gevoel gehad hoor. maar die kleine zat er wel degelijk vanmiddag beetje last van mijn buik, niet echt misselijk maar ook niet echt lekker in me vel zeg maar.
Hoi hier ook een septembermama. Rond 15 september mogen we voor de 2e keer ons kindje verwelkomen. Omdat ik net als de vorige zwangerschap nog niets merk heb ik vandaag nog maar eens getest. De uitslag was gelukkig hetzelfde als vorige week. Nu hopen op dat de eerste 12 weken weer net zo lekker verlopen als de eerste keer. Kon toen de dagen dat ik 's morgens misselijk was op 1 hand tellen. 8 februari mogen we weer voor een intake naar de verloskundige.
Hoi Ik ben 21 sept uitgerekend, dus nog maar heel pril. Ook erg nerveus omdat het de vorige keer zo fout ging. 1 februari hebben we de eerste echo, ik hoop dat ik er daarna meer van kan genieten Allemaal gefeliciteerd!
Hallo!! Ik ben net als Loepi 21 september uitgerekend! Het is voor mij allemaal voor de eerste keer, dus ik vind t erg spannend en ben enorm bang dat het misgaat. Buiten dat geniet ik er ook erg van hoor! Groetjes Norah
Goedemorgen meiden, ook ik ben heel pril zwanger, en dus in september aan de beurt . Ik vind het nu vooral doodeng .... 2 feb hebben we de 1e echo. Vanmiddag komen onze ouders, en gaan we ze het vertellen!
goedemorgen allemaal en iedereen gefeliciteerd. Ik moet nog even een afspraak maken voor de eerste echo, ben echt zo benieuwd al!! Verder nog niet zo heel veel symptomen, aleen een beetje steken in de zij, en af en toe misselijk! had deze week ook veel hoofdpijn, maar valt nu gelukkig wel mee.
Ja, ik moet ook nog een afspraak maken bij de Verloskundige. Hebben jullie ook je huisarts gebeld? Ben ik benieuwd naar want daar hoor ik verschillende verhalen over! Groetjes!
Ik heb niet de huisarts speciaal ervoor gebeld volgens mij hoeft dat tegenwoordig ook niet meer. Als je ze dan toch aan de lijn zou hebben zou ik het wel vermelden, zodat het in je dossier staat.
Hai mama's van september! Allemaal gefeliciteerd! Ik ben ook uitgerekend in september, nu 5 weken, 3 dagen. Zo spannend nu het nog zo pril is hè? En nog bijna niemand vertellen, vind ik wel heel moeilijk hoor, want ik ben supermisselijk! Ik moet deze site nog wel een beetje uitproberen, is de eerste keer van dit alles, dus maar zien hoe het gaat. Groetjes AHA.
dat is heel verschillend, soms heb je de intake met 8 weken en de eerste echo met 10 weken. Ik mag tgv een eerdere miskraam al met 7 weken de eerste echo. Maar dat is volgens mij per praktijk verschillend. Mijn collega bijv kreeg bij elk bezoek aan de verloskundige een echo omdat ze het apparaat daar zelf hadden *jaloers*
Volgende week dinsdag hebben we onze eerste echo op 6 weken (inwendig)! Wat was er bij jullie al te zien op 6 weken? Hartje al gehoord?