Omdat het zo gezellig was in ons topic en de ene al zwanger is en de ander nog niet, een clubje voor ons Dan kunnen we op de hoogte blijven hoe de zwangerschappen en het zwanger worden gaat. Veel kletsplezier! PS Had ook al een echt club aangemaakt maar dit blijkt toch handiger
Ja ik dacht handig zo'n club, maar dat was dus niet echt zo.... Het is wel handig om daar een overzicht van iedereen te hebben en hier te kletsen vind ik, dan kan je makkelijker iemand vinden denk ik Nou hopen dat iedereen snel aansluit
@Lavina het gaat met ups en downs... Heb nog steeds bloedverlies laatste paar dagen niet zoveel meer. En heb last van steken/krampen in mijn buik. Ook voel ik af en toe lage rugpijn. Heb ook het gevoel dat ik nog niet helemaal 'schoon' ben. Maar heb dinsdag weer een afspraak bij de gynaecoloog, dus dan kan zij me meer vertellen. Heb nu ook eigenlijk geen geduld meer, wil weer een nieuwe ronde in gaan. En hoop dan ook dat het gelijk weer raak is en dat het dan allemaal goed mag gaan.
Haha 79mama, nee het is nog vroeg @Zwangels ja lijkt me wel erg heftig zo, hoop dat ze je dinsdag kan helpen en melden dat het toch schoon is. En dat je inderdaad snel weer een nieuwe ronde in kan. Lijkt wel alsof dat bloedverlies van jou niet stoppen wil
Inderdaad Lavina! Word echt gek van elke keer verschonen! Normaal als ik ongi ben gebruik ik tampons, maar ja dat kan nu niet vanwege infectie gevaar. Maar vind het zo vies om het te voelen lekken.
Had ik al gezegd dat ik over 4 dagen kan testen?? Hahaha denk nogsteeds dat dit een mislukte maand is helaas! Die ene keer kan nooit zomaar ineens genoeg zijn!
Ja vroeger gebruikte ik maandverband vond ik inderdaad ook nooit fijn! En jij moet helaas wel, nou gelukkig bijna dinsdag! Spannend Nik en ja weet dat je dat had gezegd haha, ach dan zijn we samen in het volgende NOD topic ook weer, ik sta er alweer.
Ik lig er altijd wel erg vroeg in half 10-22uur toch wel @Zwangels; jeetje, hoop dat het bloedverlies snel stopt! Mn buikpijn wordt weer steeds erger, krampen lijken het wel.... Weet niet wat ik er allemaal van moet denken!
Ik lig nooit in bed voor 12 uur, hoe moe ik ook ben kan gewoon niet slapen. En zelfs als ik er dan in ga lig ik nog 2-3 uur wakker. Oh dat lijkt me vervelend dat je ze niet meer kan gebruiken :x