Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden hier even een baal berichtje. Ik ging net naar de wc en er zat bloed bij het afvegen :( en heb nu een heel zeurderig gevoel onder in mn buik:(

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Oww balen kiss... even de ha of vk bellen voor de zekerheid?

3. kiss2012

Ik kan pas woensdag weer bellen want ik ben nu op het werk en dan weet iedereen het :( ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan weet wel dat er meer mensen zijn die het hebben en dat te wel goed blijft gaan maar toch de schrik zit er goed in

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb bij mijn zoontje ook regelmatig bruinverlies gehad hoor kiss.
    Maar het geeft wel onzekerheid...
    Ik hoop dat het niets is!!

Hier net een telefoontje! 1.5 miljoen zaadcellen!!! Helemaal happy! Nog meer als waar ik op hoopte :)

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Madeliefste jij ook sterkte met de onzekerheid meid!

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    wow das super nieuws mama :D

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    kiss das balen, mocht het erger worden anders na je werk even de huisartsenpost bellen.

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kiss wat vervelend! Idd als het erger wordt toch de huisarts bellen

Madeliefste het hartje klopt focus je daar op.

Tileana succes vanmiddag!

Hier etos test gedaan maar negatief. ben in ieder geval niet Zwanger. Laat ongi maar komen nu! Grrr

9. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Hopelijk gaat het snel over, kiraa!

Fijn dat het hartje klopte, madeliefste! Sterkte in ieder geval!

Wooh, 1,5 miljoen zaadjes! Dat is echt mooi nieuws!

Succes Tileana!

Vervelend Kiss, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de ha bellen, voor de zekerheid!

Balen Floor! Hier precies hetzelfde hoor, baalde gisteren zo dat ik een fles prosecco heb opengetrokken en de helft heb opgedronken. Kan je vertellen, is bijzonder, want ik drink helemaal niet! Enne, ga ik vanavond weer doen, wat maakt het ook uit! :D

Fijne jaarwisseling dames!

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahah same here,ga vanavond helemaal los!

Fijne jaarwisseling allemaal!

11. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Kiraa; vervelend meid! Nog even volhouden, van wat ik gelezen heb houdt de ergste misselijkheid op na 14 weken. Je bent er bijna!

@Sophie; ml en ik hebben ons ook even wat meer ingelezen inmiddels over wat HIV precies is enzo en er is idd goed mee te leven gelukkig tegenwoordig. En dat sociale stigma, ja, echte vrienden trekken zich daar niks van aan lijkt me. Ik heb haar direct een dikke knuffel gegeven, dat deed haar ook goed. Ken haar al sinds de lagere school en toch was ze een beetje bang voor mijn reactie. Stomme vooroordelen en onbegrip! :x

Ik heb vooral last van krampjes en mn onderrug. En loop de hele tijd te boeren als een bouwvakker, haha! :D

@Lely; ze is een aantal jaar geleden in Afrika geweest en heeft daar toen iemand leren kennen... Ze zegt dat ze het altijd veilig heeft gedaan, maar ja, dat is ook geen 100% garantie...

@Kiraa; fijn dat je schoonzusje aan het bijdraaien is! Ze had gewoon even tijd nodig (is geen excuus voor haar eerdere gedrag, maar toch)

@Madeliefste; rot dat je je zo ziek voelt meid, maar je hebt wel een hartje gezien; dat moet je toch goed doen. Probeer daar aan vast te houden! En je mag al snel weer, dus hopelijk dan nog meer geruststelling!

@Kiss; dat is schrikken meid. Hoop dat het bij deze ene keer blijft. Misschien gewoon een adertje gesprongen? Schijnt vaker te gebeuren. Ik duim voor je meid!

@Mamma; dat is goed nieuws zeg, zo op de valreep van 2012! Hoera! :)

@Floor; jammer meis, hoop voor je dat het nu snel doorzet! :(

@ de NOG niet zwangeren; ga lekker los, feestend het oude jaar uit! Drink er 1 voor mij! In het nieuwe jaar zal dat hopelijk snel niet meer kunnen ;)

Wij krijgen vanavond vrienden op bezoek. Maar mijn buik is 's avonds echt een stuk dikker, dus hoop dat ze het niet zullen zien, haha. Heb zelfs mn kleding er op aangepast. Met ml afgesproken elke 1e van de maand een foto te maken van mijn buik. En nu in het begin 1 's ochtends en 1 's avonds vanwege het grote verschil :D

ALLEMAAL EEN SUPER 2013 GEWENST, VOL MET DIKKE BUIKJES! :p

12. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland

Zooooo herkenbaar ;) hahaha!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kiss ahhh ...heb je echt buikpijn? hoe is het nu? helder bloed?

kramp zegt niet zoveel maar als je ook echt pijn krijgt vk bellen hoor... niet af laten schepen! wat een rot oud en nieuw

wel veel zwanger maar ook veel onzekerheden hoor...

madelief gelukkig een hartje..duimpjes gaan verder.

tilaena ben je er al bijna?

ik heb een pendel gekregen; maart-meisje....
    maart duurt mij te lang hoor!!:)

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Rica; Gelukkig kloppen die pendels bijna nooit, dus gewoon 7 januari hoor! :D

@ Kiss; oeii, hopelijk stopt het! Was het helderrood of bruin? Bruinverlies is wel normaal want je baarmoeder schoont zich ook op.. En klein beetje helderrood kan altijd nog een gesprongen vaatje zijn.. Maar iedereen zegt wel hap bellen of vk, maar die kunnen ook niks doen denk ik.. Je bent nog te vroeg om iets te zien op echo en een mk is niet te voorkomen.. :( Hopelijk voor jou is het iets anders! 3 vlindertjes is genoeg.. :(

Nog-niet-zwangere-meiden; fijn oud en nieuw en niet teveel drinken he?! :D Jullie hoeven er niet eentje voor mij te drinken want ik ben anti-drank :D

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nope, hier geen alcohol :)
    Hele familie drinkt niet trouwens ;)

Het enige waar ik gek van ben is kriekbier.
    Daar moet ik niet teveel van in huis hebben (lees niets) want dat gaat er bij ontbijt, lunch en diner in :D

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ff op tel . Week.korter zwanger 8 w 2 dagen. Mooi hartje. Rest vertel ik straks wel. Loop in supermarkt

17. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Kiraa, fijn dat je schoonzusje weer wat normaler doet!

Mama wat een goed nieuws!

Madeliefste, in elk geval een hartje! Hou je daaraan vast! In ieder geval hopen dat je je snel iets beter voelt!

Kiss balen zeg! Ik hoop voor je dat het bloed niets te betekenen heeft!

Tilaena, klinkt goed! Ben benieuwd naar de rest van het verhaal!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst!!

18. kiss2012

Hey meiden het is geen bruin het is echt rood helaas heb ook raar gevoel onder in m'n buik het is nog niet heel erg maar d'r zat helaas ook in m'n ondergoed ik hoop dat het stopt zit nu wel in de stress maar ga toch proberen er een leuke avond van te maken

19. kiss2012

Tilaena dat is goed nieuws :)

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    balen kiss hopelijk betekend het niks. Super tilaena dat voor de rest alles goed gaat, had je late innestelling gehad ofzo??

Deel Deze Pagina