Jeetje Kiss dat is schrikken! Hopelijk is het verder niks ernstigs. Balen Floor dat je nu zo het nieuwe jaar in gaat, wie weet is er nog een beetje hoop of wellicht heb je geen eisprong gehad? Wat een mooie echo's Tilaena en Madeliefste, allebei hartje gehoord! Leuk, blijft nog spannend de eerste weken (en de volgende 30 ook..) maar er is een levend kindje in jullie buik, dat is een mooi begin van 2013! Ik ga me omkleden en vrienden bezoeken en snel dit jaar afsluiten, op naar een vruchtbaar 2013!
Lieve meiden, Ik wens jullie... Van alles het beste, een lach op het gezicht. Een jaar vol liefde, geen tranen, geen pijn. Dat 2013 voor jullie allemaal een cadeautje mag zijn! Veel liefs, Wonnie
Ik sluit me bij jullie aan!! heel veel succes in 2013, dat iedereen op de wachtbank maar zwanger mag worden, en dat alles voor de zwangeren goed mag gaan en we allemaal in 2013 een gezonde beeb in onze armen kunnen sluiten!
Mijn Nieuwjaarswens voor 2013 voor dit topic is: Een volkomen lege wachtbank! Een zalig uiteinde en een goed begin allemaal! Als het bij jullie2013 is, is het hier nog 2012! Ik kom na 6 uur achter jullie aan!
Hey meiden ik blijf nog steeds beetje bloed verliezen is niet echty leuk als je met een groepje zit kan nog niks laten merken ook want ze weten niks dus moet maar beetje leuk doen ik hoop echt dat het niks is. Maar ik wil iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen liefs kiss
Kiss, wat balen meid! Hopelijk is het niks! Maar je kunt niks anders dan afwachten nu.. Iedereen heeeeeele fijne jaarwisseling!
Nee het is denk ik niet echt kramp te nomen het is meer zeurderig gevoel word er echt heel onzeker van en ben ook bang dat het fout is dat zegt m'n gevoel ook maar mis is dat niet meer objectief omdat ik me alleen maar druk maak
Ik zou maar gaan slapen en even rustig aan doen. Als het niet goed is, kun je het niet tegenhouden. Maar wellicht trekt het weer weg als je gaat liggen. Sterkte!
druk zo in de nacht zeg!! ik ga nu slapen ... volgevreten en wel! dit was het weer... 2012 best een kutjaar dus we gaan er weer voor!! nog 6 dagen tot DE test..brrrrr spannend
Spannend Rica! Ben benieuwd Kiss, hopelijk valt het mee meid! Zo wil je het nieuwe jaar niet beginnen natuurlijk.. Slaap lekker meiden! Ik mag nog tot 7 uur maar heb nu al luciferstokjes nodig.. Clienten hier vinden het vuurwerk maar niks hihi.. Veel te laag niveau dus ze snappen niks van al dat geknal..
Allemaal een heel mooi, gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst. Voor de niet-zwangere hoop ik alsnog op n mooie dikke buik met een gezond vruchtje in 2013 en voor de zwangere op n goede bevalling en n gezond kindje Mensen n beetje n leuke avond gehad? Nog rustig hier lag er zelf om half 3 in, maar kan niet meer slapen. Leuke avond gehad, huis vol visite, merk toch wel dat ik na n dag in de keuken en daarna feest echt gebroken ben! Hihi Lieve Kiss, hoe gaat t met jou?
Heysophie Josephine bij mij gaat het niet goed ik ben net een soort slijm prop verloren dus weet nu eigenlijk bijna wel 100% zeker dat ik een miskraam heb gehad het liefste zou ik nu naar het ziekenhuis gaan envragen of ze een echo willen maken Maarja weet niet omdat kandat ze me ff nakijken kan wel huilen nu
ohh kiss dat is flink kl*ten heel veel sterkte en ik zou inderdaad even gaan bellen, om toch even te gaan kijken.
kiss kan zeker wel.. anders zit je zo in zekerheid! ze kunnen wel wat zien hoor . ook of je termijn klopt. naja ik weet het zelf wel helaas. ik zou bellen en uitleggen dat je je zon zorgen maakt en het niet meer kan volhouden. fus je kan morgen even bellen of je moet over een week even testen. als je het vruchtje bent verloren zakt je hcg weer af. klote zooi zeg! heb je wel beetje kunnen genieten? ik hoop voor je dat je het nmis hebt maar ben er ook bang voor...
Ik denk dat ik idd ga bellen dan weet ik het zekkerdenk dat ik niet nog een week kan wachten ook al zegt m'n gevoel dat het niet goed is ik wil het toch zien Hoe gaat het nu met jou rica?
Hoi meiden, Het is al weer even geleden dat ik wat heb laten hoor. Lees wel trouw mee hoor! Allemaal een heel erg gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013 toegewenst! Madeliefste en Tileana, mooie echo's hoor! Kloppend hartje is in ieder geval goed he! Kiss, heel veel sterkte! Hoop dat het gewoon goed zit! Heb je vandaag al contact gehad met de verloskundige?