Lieve kiss. Dat is echt n KL*T* begin van het nieuwe jaar! Ik hoop voor je dat het er vanzelf uitkomt. Medicatie en curettage is beide geen pretje... Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou! @ego kom net bij m'n schoonmoeder vandaan. Ze is hindoestaans en kijk alle horoscopen na enzo. Nu had ze de hindoe + Chinese en westerse erbij gepakt ofzo en toen vertelde ze me even dat het geen makkelijk kind voor mij gaat worden omdat onze karakters nogal zouden botsen?! Ten 1e lekker aardig om te zeggen en ten 2e, opvoeding en karakter van ouders kunnen toch veel verschil maken? M'n vriend zegt dat ik me er maar niets van aan moet trekken en dat ze het niet zo bedoeld maar ik voel me er niet prettig bij VL wil trouwens dat zijn moeder op gaat passen, ze woont alleen, heeft verder niets te doen en kijkt er enorm naar uit.... Maar ik heb hier dubbele gevoelens over. Wat moet ik nou?
Tuurlijk, hoe jou kind word heeft bijna alles te maken met opvoeding en jou houding richting je kind en hoe jijzelf bent.. Ik geloof niet in de astrologie-kolder.. Maar dat is mijn mening natuurlijk.. & als jij je er niet prettig bij voelt dat zij oppast dan moet je dat ook gewoon niet doen.. Het is natuurlijk wel lekker makkelijk maar jij moet je er goed bij voelen
Lol als ik naar astrologie kijk dan gaan mijn kind en ik ook super botsen. Pech dan we zullen het toch samen moeten doen enne zelfs in de astrologie ligt niets vast!! Dusse lekker links laten liggen die info. En wat oppassen betreft. Doe wat goed voelt.
hoop dat het toch nog vanzelf komt voor de tijd! ik heb nog steedsrugpijn en krampen... heel vervelend. hoop dat het iets goed betekent maar het zegt helaas niks
Het is idd een rot start had gehoopt dat 2013 een mooi jaar zou worden maar dat kan als nog we gaan er voor Sophie opvoeding doet meer als een horoscoop hoor weet zekker dat jij het goed zal doen en een goede band met je kindje krijgt
Allereerst voor iedereen een ontzettend goed, gelukkig en gezond nieuwjaar toe gewenst! Met hopelijk allemaal een baby dit jaar! Kiss: wat ontzettend rot voor je dat het jaar zo moet beginnen. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het vruchtje vanzelf loslaat! Tila en madelief, super mooie echo foto's! Floor, fijn dat het nu eindelijk doorzet. Ik had ook een ontzettende ongi voordat ik zwanger werd! Rica, ik ga voor je duimen!!! Sorry als ik iemand oversla, moest weer veel bijlezen en dan vergeet ik de helft weer als ik ga typen haha.
Hier ook enorme pijn in de onderrug... Misschien toch maar even de fysio bellen morgen (had vorig jaar acute spit, denk dat het meer daar mee te maken heeft dan met de zwangerschap..).
Kiss, hoe gaat 't nu? Bloed je nog erg? Krampen? Rica, spannend hoor! Duimen dat het zwangerschapkwaaltjes zijn Wonnie, vervelend.. Heb daar ook wel last van maar niet zo erg tijdje ook veel last gehad van me linkerbil maar dat is gelukkig over! Hoe is het met de rest van de dames, zwanger of niet...
Ooh even ego.. sorry.. Vandaag 6 weken, voor mij n belangrijk punt.. voelt veiliger ofzo. Nou was ik af en toe met vlagen misselijk, en dat was opzich wel te doen.. Nu gelukkig ook nog met vlagen, maar opeens veel erger! Zit met n emmer binnen handbereik Blugh.. ik hou niet van misselijk zijn Einde ego..
Oei, ik houd het weer eens niet bij! Iedereen een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Speciaal voor Kiss: Wat een rot begin van 2013! Het lijkt me vreselijk een miskraam te krijgen, en dan nog wel op een dag die normaal gesproken een feestdag is! 2013 kan desondanks nog steeds een mooi jaar worden hoor. Het klinkt misschien heel nuchter, maar je hebt nog 12 maanden over en een zwangerschap duurt er 9. Dit kan nog steeds het geboortejaar worden van jullie kindje! Voor nu echter sterkte gewenst, het zal niet makkelijk voor je zijn momenteel.
Allereerst wil ik jullie een gelukkig "roze" nieuwjaar wensen! Kiss, hoe gaat het met je? Heel veel sterkte! De rest, mooie echo's! En Sorry dat ik niet op iedereen reageer, kom net uit de nachtdienst. Ego: Ik ben net tijdens mijn dienst ongesteld geworden, na 52 dagen! Hehe! Mag dus overmorgen eindelijk beginnen met de clomid! Ga vanmiddag het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de echo op cyclusdag 10. Kan iemand misschien mijn nod aanpassen naar 31 januari? Ik typ op mijn mobiel en ga zo slapen! Alvast bedankt en Fijne dag vandaag!
Kiraa ik bloed niet heel erg en de krampen vallen ook mee daarom heb ik er wel een hard hoofd in dat het vanzelf los laat meestal bloed je dan er meer als een menstruatie en heb je krampen maar tot nu toe valt het mee maar hoop toch dat het vanzelf los laat Raket het is idd niet makkelijk zeker niet op een feestdag dat is echt een dag die je altijd bij zal blijven maar we gaan er Voor en hopen dat we toch nog een kleintje mogen krijgen in 2012 net als de andere 3 vlinder mama's hier Ben gelukkig nu weer wat rustiger vrijdag zal nog even een rotdag worden maar daarna gaande er weer voor ik probeer het maar positief te zien anders word ik gek denk haha Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Amely wat fijn dat de ongi er is. En heeeeeeeel veeeeeeel succes deze ronde Kiss probeer het idd posi in te zien, hoe moeilijk dat soms ook is.
Ik vind dat je het goed oppakt Kiss! Sterkte en succes vrijdag! Amely dat is onze nod deze maand het zelfde. Ik heb de ovu testen besteld, die ga ik nu iedere dag gewoon doen om een overzicht te kijgen. Vanaf dag tien beginnen.
Succes vrijdag Kiss...Knap van je die positiviteit! Ik heb net maar eens de vk gebeld. 23 januari mag ik komen
Leuk! Wonnie. Hier een drukke dag, grote schoonmaak dag haha kerstboom opruimen en lades uitzoeken. Ook 3 zwangerschapstesten en 15 ovutesten besteld, laat de nieuwe maand maar snel voorbij gaan!
floor ben benieuwd. ik vind ze erg handig! nog een paar dagen.. gaat nu wel sloooom ik heb geen gevoel bij deze ronde... we zien t wel. het wachten is alleen vervelend dat nod lijstje moet verdeijnen! oh leuk en best snel al die vk afspraken. hier doen ze het met 10 weken ongeveer. maar ik ga daar echt niet op wachten. ze doen het maar eerder hoor 8 weken ofzo, zou ik zwanger raken is dat al spannrnd genoeg
Hallo dames, ook hier nog de beste wensen voor 2013! mooie echo's gezien Heel veel sterkte Kiss!!! begin ego: Ben zelf de 31 naar de Ha geweest. verteld me dan dat ik een luie hypofyse heb.... fijn is dat. Heb 10 jaar de pil geslikt en toen heeft mijn hypofyse geen of maar weinig hormonen afgegeven. Het kan een jaar duren voordat mijn cyclussen weer op gang komen.. dus het duur nu nog tot maart 2013 want toen was ik al gestopt omdat ik in juli wilde beginnen. en ik had gelezen dat je ongeveer een half jaar moet ontpillen.. blijkt dat nu dus een jaar te zijn... Dit wil niet zeggen dat i kniet zwanger kan worden in de tussentijd maar wel dat de cyclus dus niet normaal is het ik niet kan voorspellen wanneer mijn ei der is. ook de ovutesten zullen weinig helpen, dat had ik al ondervonden...want het hormoon wordt tot nu toch weinig afgegeven. ik moet eerder naar draden gaan zoeken hahahh huiswerk meegekregen... Ik mag mag terug komen nadat we een jaar geprobeerd hebben en dat is dus in juli... dan komen we pas in de volgende fase met testen en dergelijke... nie zo fijn nieuws maja zoals ml al zei. Het is niks ernstigs, geen man overboord... daglater kwam ook gelijk de ongi goed doorzetten.. dus ja mijn nod is dus niet te zeggen helaas...wordt wel steeds korter als het goed is zei ze maja ..... mocht ik nog vragen hebben kon ik altijd terug komen. dus was wel heel vreindelijke ha, ben de 31 overgestapt naar hier in het dorp. einde ego
hier in het ziekenhuis met 7 weken inwendig (achteraf 6) en 2 weken later weer met 8 (uitwendig en inwendig), dan naar het erasmus met 11+3 (had eigenlijk met week of 10 gemoeten) neem aan dat de 12 weken dan niet doorgaat of misschien ook wel, dan met 16 en 20 weken weer volgens mij. Tenzij de arts vaker wil natuurlijk. Dus ik heb er nog een aantal in het vooruitzicht. Volgens mij is tegenwoordig 8,12,16,20 redelijk standaard bij de meeste. Of 10,12,16,20. hangt natuurlijk wel een beetje af ook van de drukte. Hoeveel plaats ze hebben enzo.