nic kan me voorstellen dat dat even tegenvallend nieuws is, maar kunnen ze je niet iets geven dat die hypofyse wat minder lui wordt? "Gelukkig" was je al in maart gestopt met de pil, dat is dan een geluk bij een ongeluk zeg maar, want dat is nog wel te overzien, vergeleken met als je pas in september gestopt zou zijn. Hoop dat het je ondanks de onregelmatige cyclussen toch gaat lukken!!
ze zouden me wel wat kunnen geven maar zie de ha dan ben je weer bezig met het beinvloeden van je systeem, dat heb je al 10 jaar gedaan, je kunt het beter laten rusten. want er is geen garantie dat die "nieuwe" hormonen gelijk of uberhaupt wel werken.. en aangezien het nog maar 3-6 maanden duurt gaf ze mij het advies te wachten. ze wilde ook ander nieuws geven maar dat zat er helaas niet in. en gelijk nadat ik bij de ha ben geweest zette de ongi door, dus het is ook stress denk ik en nu ik de "oplossing"weet kan ik weer door.. stukje loslaten was belangrijk zei ze nog. dus ze had me ook aangeraden niet meer teveel met dit forum bezig te zijn en gewoon door te leven zoals ik voor mijn wens deed. dus het kan best zijn dat ik straks wat minder reageer. dit is dan voor mezelf en niet omdat ik jullie ga negere
pfffff dat is wel flink balen nic, maar je weet nu waar je aan toe bent. Hopelijk mag er straks een welkome verrassing groeien. sorry dames ben de rest alweer vergeten. Weer een drama nacht achter de rug wordt er nu wel langzaam knetter gek van. heb van half4 tot 8uur wakker gelegen met een paar keer kleine hazeslaapjes van 10minuutjes Zo krijg ik nooit energie om wat te gaan doen, nu valt het nog te overzien aangezien ik niet hoef te werken. Maar maandag begint de lol weer en dan heb ik de slaap wel nodig. Vandaag de kerstboom maar opruimen en nog op visite bij mijn opa en oma hebben morgen hun trouwdag en we zijn gisteren niet geweest geen tijd meer voor.
Tilaena+ wat een goed nieuws zeg, dat alles goed is met je beebje! Heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou! En fijn dat ze je nu doorsturen, weet je zeker dat je de zorg krijgt die je nodig hebt. Slim nouck! Wij kregen ook vrienden langs en had flesjes Jilz gekocht; die heb je tegenwoordig ook alcoholvrij. Gewoon in glazen gedaan en gezorgd dat ik het elke keer zelf inschonk. Zo heb ik ook 'gewoon kunnen meedrinken' haha. Mooie echo's meiden! Leuk zeg Mouserin, samen zwanger zijn met je schoonzusje! Kiss, wat een ontzettend rot-begin van het nieuwe jaar! Heel veel sterkte meid! Floor, fijn dat het door heeft gezet, kun je je tenminste gaan richten op de volgende ronde! Sophie, het is jullie kindje en jullie bepalen wie er op mag passen en wie niet. Kan even hard voor schoonmoeders zijn, maar zal ze toch moeten accepteren... Lely, vervelend hè, die vlagen van misselijkheid? Ik heb het ook af en toe, maar valt gelukkig nog mee. Vreemd genoeg heb ik er vooral 's avonds last van... Is het dan nog steeds ochtendmisselijkheid? Amely, fijn zeg! Ik ga vast beginnen met duimen voor je meid! Nic, dat is balen! Maar wel fijn dat het vooruitzicht in ieder geval goed is! Ik ga zometeen de verloskundige bellen voor afspraak voor intake. Spannend! Mn schoonouders zaten gister flink te hinten trouwens, maar we hebben niks losgelaten, haha!
23 januari intake bij de vk! En de dag daarna al eerste echo! Ben al helemaal hyper Gister trouwens buikfoto´s gemaakt; 1 `s ochtends en 1 `s avonds. Zal ze nog even in mn album zetten zo. Voor mn gevoel was het verschil heel groot tussen mijn ochtend- en mijn avond-buik, maar valt heel erg mee, haha!
Hahaha als ik naar onder kijk, denk ik: Woooooow! Maar als ik de foto's zie denk ik: oh.. Hahahah dus heel herkenbaar Spannend hoor, eerste echo.. Wij mogen vrijdag weer naar het hartje luisteren
Haha! Dat ken ik ook.... Zelf het idee hebben dat er toch heel wat zit.... Maar als je dan in de spiegel kijkt, zie je er helemaal niets van.. Wij mogen de 9e voor de eerste echo. Volgens mij best vroeg (6+4), maar wie weet wat er dan al te zien is Toch wel erg spannend en kijk er nu al naar uit. De week erna hebben we intake. Ben benieuwd wat dat allemaal inhoudt. Niets bijzonders waarschijnlijk, maar toch..
Haha, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag Lijkt me ook heel bijzonder om de eerste keer het hartje te horen. Is voor jou inmiddels al gewoon natuurlijk, Kiraa Dat is wel vroeg idd Mouserin. Ik ben met de echodatum 8+4 en dat vond ik al vroeg. Dacht altijd dat het pas met 12 weken zou zijn . Maar als ik de kans krijg mijn beebje eerder te zien dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen . Vk stelde het zelf voor, schijnen ze meestal te doen. Ik leer steeds weer iets nieuws Bij de intake stellen ze je vooral heel veel vragen volgens mij en ws krijg je een stapel met informatie mee voor thuis, haha.
Ja, hier zei de receptioniste dat de eerste echo meestal rond de 8e week gedaan wordt en toen stelde ze die datum voor.... Maar de week erna was er geen plek voor een echo, dus misschien dat ze het daarom eerder heeft. Ik wilde er inderdaad geen nee tegen zeggen en was alleen maar blij dat ik niet superlang hoefde te wachten... Haha
Kikker, gewoon? is pas de eerste x na de echo hoor! vind het echt superspannend! 't Is toch spannend of het nog klopt/leeft vind ik Mouserin, hier is eerste echo pas tussen 10 & 12e week.. Dan zie je meer en zit je al wat meer in de "veilige zone"
Hey Allemaal, Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons 1e kindje, ronde 4 is nu bezig ( als ik t goed heb bij gehouden) Aankomende dins is mn NOD.. dus ben heel erg benieuwd.. heb al vanaf mn eisprong dit keer vaak 'ongesteldheids' krampjes.. Dus dan gaan we weer denken, is t dit keer wel raak of verbeeld ik me alles weer.? Ik weet het, geduld is een schone zaak maar tis zo moeilijk als er weer een teleurstelling is. Denk dat jullie wel met mij mee kunnen praten daarover.. Leuk om al die echo's en buikjes te zien zeg! Gefeliciteerd voor allen die t al is gelukt Liefs Roos
welkom Roos hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen. Ik had altijd een week voor nod veel krampjes dus zal er wel bij horen lijkt me. Maar leuk dat je mee komt kletsen hier!!!
Dank je wel Smurffin! Hoop ook snel een positieve test te zien Zou een mooi begin van t jaar zijn! Ik hou jullie wel op de hoogte in deze spannende tijd!
aaah roos je kont ons kleine groepje uitbreiden. fijn!! welkom ik ga maandag testen.. dus lekker kort achter elkaar en hier ook dezelfde krampen.. nic oh das flink balen.. hoop dat je cyclus heel snel terug is
Rica ik had er ook geen gevoel bij de ronde dat het raak was dus ik ga voor je duimen en hoop dat het goed blijft gaan
Oee Rica, zou leuk zijn als we volgende week allebei goed nieuws zouden hebben! Duim voor je! Dankje Kiss2012 )