Roos99 welkom! Spannend succes deze week! Zo hier nog steeds mega ongi en de hele dag lopen poetsen, toen naar stal hoefsmid helpen, daarna thuis weer verder. Vier wassen weg, kerstboom weg, weer naar stal voeren, boodschappen doen en weer even de laaste was de kast in. Nu zo douchen, koken en bankhangen.
welkom roos! En de rest.. euh.. ik ga nog een keer goed lezen, ben het nu al kwijt hahaha Smurfinn mooi buikje hoor! Hier zijn mijn darmen echt vreselijk vervelend. Ik heb nu toch echt wel zo'n grote buik gekregen dat ik mn spuikerbroeken niet meer goed aan kan. Ik heb wat hogere modellen en die snijden vreselijk in mn buik. Ik ga morgen toch maar alvast kijken naar een zwangerschapsbroek.. want ik droeg eigenlijk alleen maar spijkerbroeken haha
@Roos, Welkom! Veel succes @Buikjes...Sjees! Wat zijn jullie slanke dametjes! Mijn buik is nu al groter hahaha!
Welkom roos Hartje horen is pas vabaf een week of 16 volgens mij, daarvoor zie je het alleen. Smurffin doordt ik een week ben teruggezet lopen we nu gelijk haha
Nee hoor Tilaena, ik heb met 10 weken het hartje al gehoord... Wel heel kort wang schijnt niet al te goed te zijn ivm geluidsgolven enzo..
Roos welkom! Nic, balen van je cyclus. Hopen dat het snel weer normaal is! Smurfin, mooi buikje hoor! Kiraa, spannend hoor! Veel plezier vrijdag. Ik heb vrijdag mijn eerste echo. Ben zo benieuwd! Hoop dat er een mooi kloppend hartje te zien is.
nouck vast en zeker, dat komt goed! spannend..voor jullie allemaal maar ook zo super leuk!! Roos ja leuk! ik duim ook voor je!! al kwaaltjes behalve de krampjes? hier van alles maar ga het niet eens neerzetten, als ik ongi wordt schaam ik me dood...ik heb ook die kramp maar vraag mij af of dit door spanning komt of niet. Ik had het wel bij mn dochter, toen wist ik 100% zeker dat ik zwanger was maarja ga nu nergens van uit Anders volgende keer beter mooie buikfoto! zal ik er ook even 1 plaatsen? dan kunnen jullie mijn macaroni buik bewonderen Ik wil ook showen , alleen dan met inhoud (neeee geen voedsel )
Jaaaa showen Rica! Hahahaha lol.. Ik hoop voor jou dat het raak is en hopelijk ga je stiekempies wat eerder testen Hihi.. Ik ga Avatar kijken in me uppie op rtl 4, wie kijkt mee?
ja erg he!! en marktplaats? Zit soms nieuw spul tussen...je draagt het toch maar ff... ik heb nog een volle doos van lois maar ik ben wel wat gegroeid
goedemorgen dames, wat een rust hier! ben ik niet gewend meestal is er rond deze tijd al wel 1pagina bij geschreven Heb nog een paardagen vakantie de tijd gaat ook veel te snel, maar daar in tegen als ik aan het werk ben dan gaat het nog sneller. En dan is het ook snel 14jan
Nou Rica, ik heb geen flauw idee.. Wat je zegt, ik heb af en toen die ongesteldheidskrampen maar verder zal t in mn verbeelding zitten, hoop t natuurlijk niet.. We zullen t zien aankomende week!
Hoi dames, wat is het hier rustig! Ben ik niet gewend van jullie. Welkom roos, heel veel succes, het is hier een zeer vruchtbaar topic! Hoe gaat het met de rest van de dames? Ego: Morgen begin ik met clomid en dan heb ik donderdag 10 januari de 1e follikelmeting (fm) en 14 januari de 2e fm. Vind het echt heel spannend, ben zo benieuwd of het aanslaat! Wie weet, kan ik aan het eind van deze maand ook op de roze wolk! Duimen maar....