Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lely27

lely27 Niet meer actief

:D :D hahaha

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Dinsdag middag geklust dus als gister avond mijn ei was hoop ik dat ik goed geklust heb, maar ben bang dat ik een griepje onder de leden heb.. heb hele tijd zweet aanvallen nu dus zal mijn eisprong wel weer niet geweest zijn :(

3. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Bedankt allemaal voor t lieve welkom heten! :)

Is t normaal om zoveel over een aankomende zwangerschap te denken? En te denken van kan ik t wel worden?? :(

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Proest :D Haha.. Ik drink ook floridax! Daardoor voel ik me ook altijd beter ;)

@ Love; oh bah.. De griep heerst ook echt.. Hoor zoveel mensen over overgeven en diarree..

Gerbils waren er helaas niet.. Ze gaat nu rondbellen voor me :) dus hopelijk snel weer een huisdiertje erbij!

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja hoor, kunnen we allemaal over meepraten :D

6. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Thank godness.. Dacht dat ik onderhand wel gek aan t worden was haha!

7. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Haha Roos...hoe herkenbaar ;)

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Haha, nou dan zaten er hier alleen maar gekken! Maar je bent niet de enige hoor, heb ik ook!

Love: klinkt meer als de griep dan eisprong. Temperatuur je elke dag?

Schattig kiraa, kan me heel goed voorstellen dat je zo'n schattig diertje niet weg doet! Hopelijk vind je snel gezelschap voor hem.

Zo, ik ben de kerstboom aan het opruimen, wat een k*tklus is dat! (Sorry!) Dacht doe ik even, maar word er met de minuut chago-er van! :D

9. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Haha Amely! Ik vind het altijd leuk om de ballen en andere spulletjes eruit te halen maar dan...die lampjes! Pff...
    En de boom uit elkaar knippen/zagen, snap dat je er sjaggo van wordt haha!

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wij hebben bekleding in de woonkamer en manlief zou vorig jaar de (echte) boom opruimen maja, hoe doe je dat? Boom stond er al een poosje, en ik wist niet dat je hem ook water moest geven (dom) dus hij was al redelijk verkleurd en uitgedroogd (dood) tegen de tijd dat wij hem op gingen ruimen.. Dus manlief pakt die boom van onderen vast en tilt hem op, BAM, tegen het plafond.. Die halve boom kwam dus leeg aan naalden! Kneus! Daarna rennen met die boom en hij knalt hem met een noodgang door de tuindeuren.. Gevolg is dat ik half jaar later nog de naalden in de bekleding voelde.. Dan wilde ik de jaloezieën open doen en dan stond in weer in eentje, auw! En de tuin heeft weken bezaaid gelegen met naalden.. Achja.. T was mooi zo lang het duurde haha.. Dit jaar geen kerstboom omdat ik te ziek was om hem te kopen en manlief wilde hem niet alleen kopen want "er is zoveel keus".. Niet dat het mij boeide, wilde alleen maar beter worden :D en tegen de tijd dat ik me beter voelde was het al te laat om er nog eentje op te zetten.. Dus dit jaar "gelukkig" geen troep voor mij :D

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @roos ja dat is normaal haha

@huisdieren hier alleen 2 katten en ik denk dat als de baby komt 1 jsloers gaat zijn en de ander mega gestressed. Hopen dat ik voor de bevalling een huis vind en kan verhuizen naar een groter huis zodat het makkelijker is de katten bij de baby vandaan te houden.

@ eten ik ga een pan nasi maken

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Haha laken onder en om de boom werkt meestal prima.

13. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Urine opvangen, ik zet de maat kan gewoon in de toiletpot. Moet je er wel 1 hebben met zo'n plateau waarop dat kan.

14. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland

Whahahaa! Dat had ik graag willen zien haha!:D

15. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Lely, ik heb wel de armband van mvm, als je wilt stuur ik hem op. De maatbeker hielt ik in mijn hand in de pot. En dan zorgen dat je erin piest :) ik ben er sinds deze week vanaf.

Huisdieren: ik heb n kat en volgens mij is hij jaloers :( hij heeft al 2 keer op kleding van mij zitten piesen en tot mijn verbazing trof ik vorige week ineens n drolletje aan aan mijn kant van t bed! :$
    Hij negeert me en vind hem zo echt niet leuk meer! Hoop dat hij bijtrekt.

ML is ziek, overgeven en diaree. Ik zelf heb knallende koppijn en voel me ook niet top fit :( niet leuk zo aan t einde van m'n vakantie....

Echo, heb er zelf een met 11 weken gehad, erg fijn om te zien dat alles het doet. 24 januari 20 weken echo :D
    Wilde eerst de extra testen doen, maar heb uiteindelijk besloten om het niet te doen. Er zitten geen 'afwijkende' kinderen in onze families en qua leeftijd is het ook nog prima.
    Daarnaast weet ik niet zo wat ik zou doen als..... Ga er vanuit dat alles goed is.

Roos, WELKOM!

16. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden wat is er veel gepraat sorry dat ik niet op iedereen reageer maar m'n hoofd staat er even niet hier wel even snel en update na m'n moeder is gister geopereerd en ze mocht vanmorgen naar huis maar heb d'r net weer terug gebracht ging heel slecht even en toe ging m'n vader ook nog onder uit door de spanningen het jaar begint goed morge mag ik zelf weer naar het ziekenhuis dan gaan ze kijken of de curitatie nog nodig is maar ze dachten van wel anders had ik buikpijn moeten hebben of gehad hebben maar dat heb ik niet dus
    Maar hoop toch dat het schoon is wel een test gedaan vandaag en die was negatief dus word spannend morge

Hoe is het met de testers hier ?

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Jeetje kiss je krijgt het zo wel voor je kiezen zeg. Heel veel sterkte met alles.

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    poeh Kiss, zit echt niet mee bij je!!!
    Heel veel sterkte!

19. kiss2012

Nou idd tilaena vorig jaar lagen m'n vriend en m'n moeder al een paar keer in het zh dus had op een beter jaar gehoopt dit jaar maar hij begint al heel slecht hoop dus hoop dat er snel verandering in komt :(

20. kiss2012

Drankje nik25

Deel Deze Pagina