Jeumig Kiss, dat is wel heel veel bij elkaar zeg Heel veel sterkte! Ego: Buiten dat ik me zo rot en pessimistisch voel, lig ik nu al meer dan een week kotsmisselijk op bed. Ben 24/7 kotskotskotsmisselijk, kan eigenlijk gewoon...uh...niks meer. Ik luister wat tv, heel af en toe internet ik wat en dat is het. Ben zelfs te misselijk om te praten. Dit is toch niet normaal?! Hebben anderen dit ook zo erg? En is er dan niemand met dé tip? Ik houd dit zo echt niet lang meer vol vrees ik, hoop nu al dat ik 'gelijk' ga krijgen in mijn idee dat het mis is/zal gaan omdat ik me dan tenminste niet meer zo afschuwelijk ziek zal voelen... Ik kan me niet voorstellen dat iedereen dit zo heeft? Bwuh
oeh madeliefste klinkt nu wel heel zorgwekkend. denk dat je snel de ha moet bellen want dit klinkt absoluut niet goed. Dat je eventueel al een klein beetje hoopt dat het mis is lijkt me zorgelijk, dan moet jeje wel heeel misselijk voelen. Ik zou zeggen er moet toch een oplossing zijn? Nog even volhouden en morgenvroeg direct de ha bellen voor een oplossing en niet laten afschepen of eventueel je man dit laten doen als je niet kan praten!! Heel veel sterkte!!
Sofie das super lief aangeboden, maar dat hoeft niet hoor. Kan t inmiddels iets beter relativeren als vanmorgen Beterschap! Kiss Jeetje wat vervelend zeg! Ik hoop dat jullie hiermee t slechte gehad hebben, eb je morgen schoon bent. Veel sterkte! Madeliefste wat naar! al gebeld met je. huisarts? die kan je wat medicijnen geven waardoor je je minder beroerd voelt, want dat is echt niet nodig Veel beterschap!
Madeliefste; Tja zoals ik al vaker gezegd heb, ik had het ook.. Ook dat het me totaal niet boeide als het mis zou gaan.. Van week 6-10.. Slik je al iets tegen de misselijkheid? Kleine beetjes eten? De floridax die ik je aanbevolen heb via pm? Kiss, wat vreselijk rot meid! Hopelijk kan het vanuit hier alleen maar beter gaan en hopelijk valt morgen mee! Sterkte!! ik lees hier sowieso wel vaker dat vrouwen in zo'n vroeg stadium hun vruchtje pijnloos verliezen.. Lov, die hier flink wat topics heeft geopend was ool "ineens" helemaal schoon.. Sophie, mijn hond piest ineens ook weer thuis sinds ik zwanger ben Maar hij is wel superaanhankelijk!
Dan hoop ik dat ik ook geluk heb en dat het bij mij ook pijnloos is gegaan morge zal ik horen moet er half 11 zijn nog 1 nachtje in spanning
@Kiss, succes morgen! Zal aan je denken! @Madeliefste, wat balen zeg! Hoop dat je je snel iets beter voelt! Mag ik even zeuren...Pff heb het gevoel dat mijn borsten er zowat afknallen! Vandaag al 1 bh af kunnen schrijven, zal echt te strak (nu al!?)...
Mar liefste idd de huisarts brllrn, er is medicatie voor de misselijkheid enzo. Dusse gewoon even doen of naar het inloopspreekuur. Hoop dat het snel beter met je gaat. Sterkte morgen kiss Wonnie uhh geen idee mijn borsten zijn al behoorlijk groot, alleen mijn tepels zijn wat harder, bh's zitten niet lekker meer (loop thuis gewoon zonder) en af en to zijn z wat gevoelig, maar echt groter of aders ofzo heb ik niet.
Hihi, erg he?? Ook zo'n last van stijve tepels?? Die staan bij mij echt bijna 24/7 hard en doet echt pijn als je het koud hebt haha! Ik had best wel kleine borsten voor mijn zwangerschap en droeg bijna altijd maximizers (extra extra push up) maar die krengen kn ik echt niet meer aan, AUWIE! Daarnaast kocht ik altijd wel een maatje te groot om ze wat groter te laten lijken en nu passen ze perfect, sommige wat krapjes ben echt giga lingerie freak, en vind het wel jammer dat ik al mijn leuke jurkjes en korsetten niet meer aan kan.. Te strak of bovenstuk te klein
Dank jullie wel ik zal jullie morgen op de hoogte houden fijne avond meiden ik ga even naar m'n ouders kijken hoe het met ze gaat
Stijve tepels.... Jaaaa! En zo onwijs gevoelig! Ik had op zich geen klein maatje (lees: cup D hihi).. Heb niet echt behoefte eraan dat ze nog groter worden haha!
Fijne aaf Kiss, zijn je ouders ook op de hoogte van je mk? Hihi, Wonnie, geef mij maar wat! Deze cup bevalt mij wel maar wss zakken ze wel weer af na de zwamgerschap..
tepels, jah hier ook.. snapte er al niks van haha.. gelukkig draag ik altijd voorgevormde bh's word volgens mij anders best genant.. Heb heel mooie bh's van de hunckemoller, heb niet zo'n grote cup, 85b.. maar deze waren ook push up Heb nu 2 goedkope bhtjes van de hema gekocht (prijsverschil was trouwens maar 4 euro ps ) wel voorgevormd, maar geen push-up Zit meteen al een stuk fijner! Ben benieuwd, ze zijn nu wat steviger, en lijken wat voller, maar ik pas nu nog wel dezelfde maat Oh btw.. als iemand last heeft van verstopping.. roosvicee laxo! Werkt perfect! 2-3 glazen per dag Trouwens over de echo's, ik heb mn verzekering een berichtje gestuurd. Als ik wel meer echo's zou krijgen dan wil ik ze ook graag Maar mijn verzekering vergoedt er maar 2 vanuit de basis verzekering. Ik zit al te denken, misschien zijn sommige verloskundigen wat duurder qua intake kosten, en kunnen ze er daarom een echo bij doen.. Mazzelaars
Kiss succes bij je ouders. Waar is je moeder aan geopereerd? En over moeders gesproken.. wiens moeder had ook weer een knobbel in dr borst?
Was ook maar een grapje hoor Kiraa . Maakt volgens mij niet uit hoe vaak je t hoort, blijft speciaal denk ik. En ben het helemaal met je eens Kiraa! Ml en ik doen ook geen extra tests hebben we besloten. We hopen natuurlijk op een gezond kindje, maar anders zou ik het ook niet weg kunnen laten halen hoor. Zeker niet voor alleen maar een kans... Welkom Roos! En ja, volgens mij is dat heel normaal hoor, haha Mooi buikje hoor Smurffin! Ik heb vooral 's avonds last van een opgezette buik Lely. Lang leve mijn pyjama-broek . En overdag meer tunieken/rokjes dragen met een legging? Ben nu minder vaak misselijk dan een paar dagen geleden. Vaag, maar het zal wel. Hoe is het nu bij jou? Met 12 weken kun je wel al veel meer zien dan met 8. Misschien helpt dat met geduld houden? Mooi buikje hoor! En lekker knaltestje van MvM; nice! Spannend Nouck! Wel een foto delen met ons hè?! Zou fijn zijn Amely, spannend hoor! Hoop voor je dat het je ei was Love! Zolang er geen bloed is blijf ik voor je duimen Rica! Poeh, je krijgt het wel lekker voor je kiezen Kiss! Sterkte meid! Dat klinkt niet goed Madeliefste. Bellen met je ha idd! Als je je lichamelijk wat beter voelt gaat je hoofd hopelijk ook vanzelf weer wat mee Hier ook last van pijnlijke tepels inmiddels. Helaas nog geen groei te zien, maar mag van mij wel want heb maar een A-tje . Vanavond MvM hier ook langs geweest. Foto van de test staat in mn album . Mn vriendin heeft vandaag te horen gekregen dat de Hiv al in zo'n stadium is dat ze zsm aan de medicatie moet. Was wel even een flinke tegenvaller . Morgen 'vriendinnen-interventie' zodat we er even met z'n allen over kunnen praten en ons hart kunnen luchten. Is wel even nodig ... Ik zie wel dat ik weer wat vaker moet inloggen, want mijn verhalen zijn elke keer wel erg lang, haha. Ik zal proberen mijn leven te beteren dames! Slaap lekker alvast allemaal!
Kikker wat heftig dat zijn echt dingen die je niet horen wil Heel erg veel sterkte en succes morgen! Je bent wel een geweldige vriendin voor haar!
M'n moeder was geholpen aan d'r galblaas gelukkig is ze nu weer thuis ze konden niks vinden dus hebben ze d'r sterkere pijn stillers gegeven Ja m'n ouders weten van de miskraam daarom wilde m'n moeder eerst doen of er niks aan de hand was zodat ze mee kon naar het ziekenhuis morgen ze wilde er bij zijn als ik weer naar de gyn moest maar het viel d'r toch wel heel erg tegen de operatie dus blijft ze morge thuis dat is wel beter ook wil dat ze eerst helemaal opknapt en m'n vriend zou ook al mee gaan dus we doen het nu samen dat bind m'n vriend ook fijner Kiker sterkte dat is ook heftig zeg
Zo even helemaal bijgelezen. Madeliefste ga naar je huisarts die kan je helpen. Kikker echt vreselijk veel sterkte! Vrienden praatuur is dan ook wel erg fijn. Kiss veel sterkte morgen. Hoop dat het allemaal schoon is. Kiraa heb jij morgen de echo niet? Dacht dat iemand vrijdag mocht. Hier nog steeds ongi. Wel al minder aan het worden. Mijn pakket van z&k is vandaag binnen gekomen dus het jacht op het ei kan beginnen!