Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Dat is goed nieuws, Kiss! En wat fijn dat je gelijk weer mag beginnen! Hopelijk mag je weer gauw op de roze wolk!

@Raket: ik vind je ticker echt superleuk wat in je handtekening staat! Ben elke keer weer benieuwd wat voor groente of fruit je beeb nu weer is! En wat groeit je beebje hard, is hij/zij nu net zo groot als een aardappel? Of is het iets anders? Haha!

Ego: vandaag mijn eerste clomid geslikt! Nog geen bijwerkingen gelukkig! Ben zo bang dat ik in een afschuwelijk emo-monster verander! Ben daar erg gevoelig voor, hihi! Heb manlief er wel al voor gewaarschuwd, maar toch!:cool:

2. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Fijn dat er nu actie ondernomen wordt! Hopelijk voel je snel weer beter en kan je van je zwangerschap genieten!

3. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Madeliefste fijn dat ze nu wat doen ik hoop dat e snel beter voelt

Hier is het gevoel dubbel aan de ene kant ben ik blij dat ik schoon ben en dat e niks gedaan hoeft te word. Aan de andere kant is het nu wel officieel dat het een miskraam was maar voel me er nu wel goed over we gaan er weer tegen aan en dan hopelijk alle vlinder mama's en me zwangere ook snel zwanger

4. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Jaaaaaaa een mooi kloppend hartje gezien! Alles zag er goed uit. Ik plaats vanavond even een foto!:D

5. kiss2012

Gefeliciteerd Nouck echt leuk :)

6. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Gefeliciteerd Nouck, wat een leuk nieuws :)

7. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM)
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje

NOD lijst
    7 januari: Rica
    24 januari: Breeze
    29 januari: Nic25
    31 januari: Floor32
    31 januari: Amely86
    14 februari: Mama-in-love
    .... Kiss2012

♥ZWANGER!♥
    ♥Juni 2013♥
    6 juni: Raket78 - Ronde 1
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter
    26 juni: Bibo - Ronde 2
    ♥juli 2013♥
    4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing
    15 juli: Kiraa – Ronde 2
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2
    ♥augustus 2013♥
    10 augustus: tilaena - ronde 3
    13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing
    20 augustus: Nouck 85 - ronde 3
    11 augustus: Denise 90 - ronde 3
    22 augustus: Madeliefste - ronde 4
    27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing
    31 augustus: Mouserin - ronde 4
    ♥ September 2013♥
    1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing
    5 september: Wonnie - ronde 4

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2
    Mama-in-love - ronde 3
    Kiss2012 - ronde 3

Heb even mijn nod en welke ronde aangepast

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meiden,
    Ben ik weer es ;)

Las iets over een inwendige echo.
    Daar heb ik er ongeveer 101 van gehad ;) en het doet absoluut geen zeer hoor! Je hebt nergens last van en echt prima te doen!
    Vanaf de 15e krijg ik er weer om de dag 1.

Ben nu nog lekker aan het spuiten dus ook weinig nieuws te melden. Ik verwacht mijn ongie elk moment.
    Mijn buik ziet er nu al uit als een speldekussen en dan moet ik vanaf de 15e zelf 2 gaan zetten.. Dat wordt nog wat...

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zie dat er weer een vlindertje bij is gekomen :(
    Kiss wat naar voor je meid!! Sterkte!

10. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Madeliefste, fijn dat er zo snel en goed actie wordt ondernomen. Dan kan het beter voelen gaan beginnen! Volhouden meid; er is echt licht aan het einde van de tunnel en dan ben je heel erg blij dat je beebje er nog lekker zit!

Wonnie, wij willen ook wachten tot na de eerste echo idd en dan vertellen we het ws eerst alleen nog aan de ouders en broers en zussen, omdat de echo al met 8,5 is. Maar het is wel moeilijk idd, haha! :D

Nouck, hoera! Super meid! Ben benieuwd naar de foto :)

Knap hoor mama, dat je dat allemaal doet. Respect! En als je er twee mag gaan zetten komt een mogelijke zwangerschap dichterbij... ;)

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja teveel vlinders. kiss gelukkig geen curretage sorry voor tikfouten, zit op mob.

nouck geweldig

ik denk dat de griep binnen sluipt.
    ben zooooo misselijk en sloom.
    op mn werk paar keer het weg moeten slikken. vanmiddag ging wel na wat kokhalzen maar nu weer zo broerd..
    hoop dat dat goed is. heb het er voor over maar bah!
    en de griep heerst enorm!!

mrld me vanavond weer. ik ga douchen..hoop dat dat helpt

12. kiss2012

Mama in love zijn dat hormoon spuiten? dat lijkt me niet fijn om dat iedere dag te doen ook wel lastig doet het geen zeer?

13. kiss2012

Rica dat is minder zeg hoop dat je snel opknapt

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Madeliefste, wat fijn al die actie! :) Emesefane heb ik ook maar bij mij hielp/helpt het helaas niet.. Maar het is echt zo'n middeltje van; bij de 1 helpt het super en bij de ander totaal niet.. Heb namelijk 2 vriendinnen die zweren bij het spul :) ik word er alleen maar half stoned van, maar de misselijkheid & nu kokhalzen blijft.. Er is ook nog iets sterkers, Primparem ofzo.. Maar om dat te krijgen moet je eerst je hele emesefane kuue afmaken en dat heb ik niet gedaan omdat het niet hielp en ik er echt in half coma door leek, dus krijg die sterkere ook niet :D POP poli is wel super! Die zat hier helaas niet in de buurt al bleek dat bij mij uiteindelijk niet nodig :) maar hoor daar goede verhalen over! Daar ga je vast de hulp krijgen die je nodig hebt!! :) je echo klinkt iig super, 1,1 cm is prima grootte, het groeit nu elke week ong 1 cm :) en meid, echt, hou in je achterhoofd op de goede momenten dat het ECHT beter word, hoe moeilijk ook! Bij mij viel het grotendeels van me af toen ik hem/haar met 10 weken naar me zag zwaaien! En vandaag weer dat hartje, super! En nu denk je wss; t doet me allemaal geen klap wat je zegt maar op 't moment dat het zwaait word dat vast anders :) En probeer ook lekker baar buiten te gaan als je je iets beter voelt, daar knap je ook van op! Ik ging vaak om half 12/12 uur naar buiten met mijn man, dan kon niemand het zien als ik kotste hihi, maar daar word je hoofd echt even lekker leeg van! Hele dikke digi-knuf!

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Amely, hopelijk krijg je ook geen bijwerkingen :D Verschrikkelijk is dat.. Haha ben dan benieuwd wat je straks gaat doen als je zwanger bent :D Mijn man heeft mij nog nooit zo vaak zien janken als in de afgelopen 3 maanden.. :D en ik jank echt om een scheet haha..

@ Nouck, top! Ben benieuwd naar je uk :)

@ Mama, succes met je speldenkussen :D

@ Rica, beterschap! Kan natuurlijk ook van iets anders zijn en dan zeg ik; 't hoort er allemaal bij! (Ik hoor namelijk ook de hele dag niets anders :D)

@ Kiss, voor jou hoop ik dat het snel weer raak is! Je bent nu extra vruchtbaar, aldus.. Dus klussen zo gauw het weer kan en hopelijk snel weer 2 strepen! :)

16. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ojee Rica, ik hoop dat t goeie voorverschijnselen zijn voor je ipv griep!

Ik heb sinds vandaag een dikke brok (sorry ) in mn keel.. Weet niet of meer mensen dat hebben gehad voor de NOD?

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Hoi meiden,

madeliefste wat goed dat iedereen zo snel reageert! Emesafene kan heel goed helpen, als je pech hebt helpt het niet :(
    Ik hoop dat als je je wat beter voelt je de dingen ook wat positiever kan zien. Want die extra echo's doen ze voor jou he, niet vanwege dat het slecht gaat met je kindje.
    Kop op meid! *dikke digi knuffel*

kiss fijn dat je schoon was en opnieuw mag beginnen. Ben je er toch redelijk goed doorheen gekomen (al had je dit natuurlijk nooit mee moeten maken!)

mama-in-love succes met de spuiten. Heb je er veel bijwerkingen van? (kan me niet meer herinneren of ik het gevraagd heb)

kiraa gaaaf!! mooi hartje!

(schoon)ouders: verteld met bijna 5 weken. Broers en zussen met 5 weken + 1. Bij ons viel het rond de kerst, en aangezien we vinden dat ouders/broer/zussen zo dicht bij staan mochten die het ook al wel weten.

Inwendige echo: vind ik vooral zelf heel genant.. heb ooit een onderzoek gehad en heb toen ml (die toen nog vl was) de kamer uitgestuurd.. dat vond ik zo stom :(
    Maar goed, met een baby komen er nog wel meer genante momenten.. dus ik zal er toch aan moeten geloven :p

werk: ze reageerden leuk :D mn baas reageerde blij (ik had verwacht boos, en een opmerking als "vandaar dat je zo chagerijnig bent"
    Gelukkig gaf een andere collega ook al toe dat ze door de december drukte ook weinig kon hebben. pfoe.. ik voelde me echt een enorme brombeer!
    Een collega zei wel, wat ben je vroeg! Ja klopt, maar het gaat goed.. en hoe eerder ik het zeg hoe eerder jullie vervanging kunnen zoeken. Daarnaast begin ik overdag wel steeds beroerder te worden :( dus heel veel langer had ik t ook niet meer kunnen verbergen.

Wat gaan jullie eten?
    Ik hád chicken2night willen maken, maar ben vergeten vlees uit de vriezer te halen.. Nu is ml ook nog eens laat.. dus t wordt patat..
    ;) hallo zwangerschapskilo's..

18. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    We hebben het net aan de ouders van vl verteld.
    Ze kregen een cadeautjes omdat ze altijd op ons konijn passen als we een weekendje weg zijn ofzo... hihi zat een slabbertje in!
    Zusje van vl meteen: Aaaaah ik word tante, dat is tof!
    En schoonouders moesten nog even nadenken voordat het kwartje viel hihi :)

Leuk leuk! fingers crossed dat alles goed blijft gaan!

19. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    @wonnie; gefeliciteerd meid! lijkt me ook zo leuk om zulk nieuws te kunnen vertellen!

20. kiss2012

Leuk he wonnie om het te vertellen wij hadden ze schoentjes gegeven met i love opa en i love oma bij m'n ouders duurde het even voor het kwartje viel maar dat wam om da m'n zusje bijna uitgerekend is. Nu staan ze in de kast voor de volgende keer :)

Lely je hebt gelijk hoor dat je het hebt verteld als er dan wat s weten e waar het aan licht :)

Deel Deze Pagina