Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Ik hoop het voor je Rica! :) ik wacht de test van morgen af.

Madelief, wat fijn dat ze allemaal in actie gekomen zijn. Hoop dat de misselijkheid wat afneemt. Ik heb er slechts n weekje last van gehad en toen werd ik al 'gek'. Begrijp dus heel goed hoe je je voelt. Knuffel voor jou!

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    RICAAAA TESTEN!! Nu ben ik benieuwd! Bedwing jezelf niet langer en piesen jij! Even goed ophouden en dan komt het heus goed!!

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Even plassen en dan een paar uur niet drinken werkt volgens mij beter. ;)

Maar natuurlijk kan het ook morgenochtend, met ochtendurine. Dan weet je zeker dat het niet verdund is. :p

Ik ga het maar weer eens proberen. En morgen een hoes kopen voor de "body length pillow" die mijn schoonzusje mij heeft uitgeleend, zodat ik die in gebruik kan nemen. Dat helpt vast! :) Truste!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hahaha...zodra ik het weet horen jullie het.
    denk morgenochtend hoor. Ik heb nu een 2 kopjes melk en 1 koffie op :) en moet niet plassen heb dus net om kwart voor tien mij leeggepiest over mn ovutest heen :D

nou ik kan er nog overna denken haha hou jullie in spanning!

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Slaap lekker raket! Ik ben alweer anderhalf uur aan het werk.. Dikke chaos alweer gehad hier, heerlijk op de vroege morgen!!

Rica, ik hou het hier in de gaten :D

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ohhhhh spannend rica de duimpjes draaien rond en rond zo erg dat ze er duizelig van worden;)

7. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Spannend Rica!! Zou toch super zijn! Ik duim voor je!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rica spannend maar als je ovu test knal positief is ben je gewoon zwanger hoor!!
    Dan kun je ook echt testen met middag urine want dan is ie altijd positief.
    Hou ons niet langer in spanning ;)

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Sommige vrouwens hebben 's middags een dikkere streep dan in de ochtend met ochtend urine :p

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

een dikke vette streep!!!! hij is super duidelijk!!!!!!!!!

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Feliiiiiiii en foto!!!! :p

12. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Wooww! Rica...!! Gefeliciteerd.... En natuurlijk wel een fotootje hè...!! Haha :D

13. lely27

lely27 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!
    Foto!!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    naja dikke vette streep, ik vind hem zo duidelijk en dat voor mn nod! dat had ik niet verwacht. Ik vind hem zo voor mn neus echt duidelijk!
    ben zooo blij!! Ml is weg dus als die thuis komt druk ik hem de test maar even onder de neus want hij wou dinsdag pas testen! haha

Bijgevoegde bestanden:

15. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Rica!!!!!! Proficiat :D

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Dat is idd geen tuurstreep

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Mooie streep! Hoeraaaa!

18. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    wouwwwwwwwww Gefeliciteerd een dikke vette streep goed te zien zonder tuurbrilletje:D Laat je ons even weten hoe ml reageert hihi ben ik wel benieuwd naar.

19. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jaaa gefeliciteerd!!

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Even een update over hier. Gister auto stil, snorbrommer stil, drukknopje in de tram kapot, ging lekker. Bij huisarts vit b12 gehaald en bloeddruk te hoog. 160/100 de 31ste was hij nog 147/87 en daar voor 145/85 en 140/85. Urine ingeleverd. Denk dat de middag urine goed was. Moet maandag opnieuw bloeddruk laten meten, maar ik twijfel aan het gehoor van de gene die meet, want ze hoort het soms niet goed en pomp:)t dan tot wel 3x de band opnieuw op. Heb verder ook niet echt klachten. Gisteravond wel het idee dat ik verhoging had en hoofdpijn maar ik heb dan ookal 2 weken een droog sporadisch hoestje en loverboy heeft de griep nu, dus denk eerder aan een griepje of toch een urineweg infectie.

Gister op pad voor iets leuks voor mijn neefje en zijn vrouw, want die zijn deze week uitgerekend. Maar kwam voor 6 euro leuk pakje bij de c&a tegen dus voor mezelf meegenomen. Is een pakje , rompertje en slab. Ook voor mezelf 2 shirts vast in een maat groter gehaald en mams heeft vandaag in scheveningen bij de grote maten winkel een pantalon gehaald voor als ik straks wat dikker wordt, want positiekleding is in mijn maat heel moeilijk te krijgen. Was voor de helft van de prijs maar nog niet goedkoop. 35 euro, maar dan heb ik als het goed is, straks iig 1 broek die ik aan kan haha...

Deel Deze Pagina