Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Kiraa volgens mij heb jij ook een druke dag gehad zo te lezen

Ik kom net uit het ziekenhuis m'n moeder had vanacht weer z'n na pijn dat ik om 10 uur weer in het zh zat met haar nu blijkt da ze tijdens de operatie gal in d'r buik heeft gekregen en da veroorzaakt een ondraaglijk pijn dus ze moe nu blijven tot de pijn minder word. Hoop dat d'r rest van het jaar wat beter gaat haha heb van de 5 dagen al 4 dagen in het zh doorgebracht

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Jeetje kiss t zit jullie niet mee.
    Veel sterkte!

3. kiss2012

Nee idd lely hoop dat het snel weer de goed kant op gaat :)

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Tilaena; ik loop ook met elastiekjes in me broeken :D Leuk dat setje voor de beeb! Voor zo weinig! Nice! :) En idd hoge bloeddruk! Let je wel op jezelf? ;)

@ Floor, heerlijk zo'n korte ongi :D Ik was het altijd de volle 7 dagen, op de minuut af.. En succes weer deze maand! Op naar de volgende tuurtest want aan Rica dr test konden we helaas niet veel turen :D

@ Lely, welcome to the beroerd-club :D Maar zoals iedereen zegt (& waar ik echt knettergek van word rn waarmee je me echt op de kast kan jagen) HET HOORT ERBIJ! :D & Mouserin, bereid jij je ook maar voor :D

@ Raket, gelukkig heb je nog wat kunnen slapen :) ik krijg ook meer last van slapeloze nachten.. Slaap graag op me buik maar heb dan echt het idee dat ik op een klein balletje lig :D Dus lig ik maar te woelen..

@ Kiss; dat hopen wij ook voor jou meid!! :)

Oke mijn verhaal van de dag :D Vandaag zou er een client van ons terug komen van vakantie. Die werd opgehaald door zijn vaste vrijwilliger en die meneer van jaar of 60 is rond half 10 bij ons weggegaan.. Geen tomtom, geen routebeschrijving want hij had kaarten bij zich en hij wist wel ongeveer waar het was, zei ie.. Was anderhalf uur rijden en client moest om 11 uur daar opgehaald worden dus allemaal prima op tijd.. Worden we om half 12 opgebeld door die vakantieleiding; ja word jullie client nog opgehaald? Uuh ja, onze vrijwilliger zal zo wel bij jullie zijn.. Oke.. 12 uur, half 1 en 1 uur werden we weer gebeld, nog geen vrijwilliger en die vakantieleiding wilde ook graag naar huis.. Tja, wij kunnen ook niks, er rijd daar ergens iemand om hem op te halen en ik heb hier nog meer clienten zitten dus ik kan echt niet weg.. Besloten ze hem dan maar mee te nemen (onze client) want hun moesten de accommodatie uit en dan namen ze hem mee naar het hoofdkantoor van hun stichting.. Die bleek half uurtje bij ons vandaan.. Dus ik geregeld dat hij daar door iemand is opgepikt.. Maar die vrijwilliger is dus van de aardbodem verdwenen!! Oude meneer, geen mobiel, geen tomtom en die accomodatie is ondertussen al dicht en onze client al thuis vanaf 3 uur! Ze hebben daar een briefje voor hem achter gelaten maja nog geen woord van die meneer! :D Zijn vrouw is hartstikke bezorgd, belt ons om kwartier want haar man heeft ook nog geen contact met iemand opgenomen en wij kunnen hem niet bereiken!

Dus daar is zowat mijn hele dag in gaan zitten, hadden ook nog nieuwjaarsborrel gehad met ouders/bekenden van onze clienten maar heb er niks van meegekregen want je wil toch weten waar zo'n man is gebleven! Hij is namelijk ook met onze woning-auto op stap.. :D ik ben uiteindelijk maar naar huis gegaan, maar collega's hebben tot nu toe nog niks van hem vernomen.. En brr, je moet er toch niet aan denken wat er wel niet gebeurd kan zijn..

Dus dat was mijn verhaal.. Kheb er buikpijn van :D

5. kiss2012

Zo kiraa dat snap ik dat je daar buikpijn van heb zou ik ook hebben wat raardatdie man ook nog niet heeft gebeld dan denk je toch dat er wat aan de hand is laat ons wel weten hoe het afloopt

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jaa daar ben ik zelf ook benieuwd naar :D

7. kiss2012

:DJa dat geloof ik haha vind het ook gelijk zielig z'n oude man:D

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    jeetje kiraa dat is wat zeg, maar hopen dat ie gewoon zowel op de terug en de heenweg verdwaald is en gewoon goed thuis aan gaat komen.

Ik let ook wel goed op mezelf hoor, heb ook totaal geen klachten van mijn hoge bloeddruk. Plus dat ik zelf denk dat het misschien van mijn schildkliermedicatie afkomt, want ik zit nu op een dosering waar ik vorige keer op hyperde en mijn bloeddruk met name mijn onderdruk omhoog van ging. Maarja, ga maandag wel weer terug, al twijfel ik nog steeds aan haar gehoor, als ik zelf wist hoe het moest en de aparatuur had, zou ik het zelf wel meten haha... In ieder geval moet ik a.s. dinsdag ook naar de internist dus dan weet ik of ik licht aan het hyperen ben of niet en laat ik de internist ook nog wel ff luisteren. Vorige keer zeiden ze bij de huisarts en ergens anders ook dat ie te hoog was, was ik bij hem de dag erna en was het gewoon prima dusse.... volgens mij hangt het er maar net van af wie hem meet en hoe ze hem meten, maar ik hou me rustig, maar moet echt morgen wel ff naar mijn auto gaan kijken :s

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Kun je ook ff gelijk naar die van mij kijken? Die van mij rammelt :D Autootjes van 3 jaar maar al zoveel problemen mee gehad alsof ie al 20 jaar oud is :(

10. kiss2012

Tilaena dat is ook verwarrend ik vind ik echt een nadeel van elke keer een andere arts ze zeggen allemaal wat anders

11. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ohhhh, mijn auto kwam in november ook niet meer door de keuring en heb dus een nieuwe aan noemen schaffen. Wat toevallig :D

Kiraa, ik hoop ook dat die man snel terecht is...jeumig, zou me flink zorgen maken!

12. lely27

lely27 Niet meer actief

Ohh Kiraa wat eng!
    Ik heb meteen enge beelden!

En die club, tsja.. elk uur maar een geroosterde boterham nemen :D

13. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Uhh heb er weinig verstand van haha die van mij is van 95 en elke 2 jaar is het de accu lol dus ik denk nu ook weer. Dat of te veel vocht, bedrading moet eigenlijk vernieuwd :(

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hij is weer boven water en was behoorlijk pissed :D Hij heeft de sleutel afgegeven aan mijn collega's en hij neemt verder wel contact op met onze manager.. :D Tja alsof wij er wat aan kunnen doen dat hij zonder mobiel en tomtom op stap gaat.. ;)

Maar gelukkig geen nare ongelukken of andere rampscenario's :) Maar we weten nog niet wat ie nou de hele dag heeft uitgespookt.. ;)

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Fijn dat ie in ieder geval terecht is.

16. kiss2012

Wel fijn dat hij terecht is en nu Het goed is afgelopen vind ik het ook wel een beetje grappig haha:D

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja tis ook best grappig :D Wij hebben er ook de hele dag om gelachen, tis sowieso een vreemde.. Maja als het dan steeds later word dan begin je je toch wat zorgen te maken.. Maar was gelukkig niet nodig :D

18. kiss2012

Tilaena woon jij in de omgeving Rotterdam omdat er staat Erasmus?

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja ik woon in delft. Door mijn bmi ben ik doorgestuurd naar het erasmus omdat ze daar in deze regio de meeste ervaring hebben en de beste baby afdeling mocht het te vroeg geboren worden of iets mis gaan. Kon dus niet in het rdgg blijven. Dus 14 jan daar heen voor de combinatietest en 22 jan voor de intake en kennismaking met de gyn.

20. kiss2012

Oké vandaar niet te hopen dat je in de spits moet bevallen dan is e geen doorkomen aan staat meestal file van daar naar Rotterdam en terug

Deel Deze Pagina