Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Haha ja dat zei ik ookal tegen mijn moeder. Die zei dan bel ik gewoon een ambulance en ik ja of de vluchtstrook, leuk onder politie begeleiding haha... ga ook vragen of ik mag komen zodra de weeen beginnen en niet pas als ze elke 5 min komen ofzo idd vanwege eventueel verkeer.

2. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He meiden,

Af en toe kom ik nog wel eens bij jullie spieken....blijft leuk!
    Rica SUPER GEFELICITEERD!! Fijn dat het zo snel weer gelukt is....en nu hopelijk een klein broertje/zusje over 8 maanden! Geniet er van!

Hier is de studie nog niet afgerond, dus kom me nog niet aansluiten bij jullie, maar blijf zo af en toe ff meelezen!!

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    jeetje kiraa wat een verhaal! hahah

hier een auto van 98. Vorige week naar de keuring geweest. Remleidingen voor en achter remmen achter moeten vervangen. Gelukkig kon vriendlief dit doen.

Ook reed ik vanaf feb al met de versnellingsbak kapot haha Ik kom niet meer in de vijf rijden, 1234 gingen wel.
    Ook heeft vriendlief er een andere versnellingsbak onder gezet, dus nu kan ik gewoon weer op de snelweg crossen haha

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Gezellig bloem

5. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Wel spannend die test en je intake:)

6. kiss2012

Je heb gelijk dat zou ik ook vragen ivm het verkeer die kant op. Dadelijk sta je in de file dan red je het niet normaal is het nie ver maar met weeë om de 5 min wel als je vast staat

7. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Zo even een paar dagen niet gelezen..30 pagina's -slik-

Echt heel erg jammer Kiss dat je kleintje niet is blijven zitten, hoop echt voor je dat het snel weer raak is!

Ennn ik zie opeens een zwangerbanner bij Rica GEFELICITEERD!!

En Floor ook geen goede afloop, hopelijk onze laatste ronde op de bank :(

Je kat is jaloers Sophie haha! :D Hij voelt de bui al hangen

En wat inwendige echo's betreft: ik heb er nu 15 gehad, geen enkel probleem (en bijna allemaal door mannen gedaan ;))

Knap hoor Mama dat zelf spuiten, als het moet dan moet het, maar zou het super eng vinden!

Succes met je studie Bloem!

Rest ook gelezen maar teveel om allemaal op te reageren..

Afgelopen maandag bloed laten prikken op schildklier, Hb, Prolactine, HCG en LH. Zou vrijdag de uitslag krijgen, maar ze belde dat ik ook aanstaande maandag mijn eerste follikelmeting weer heb en dat ze het liever combineren.. weet niet of ik daar nu zo blij mee ben. Het eerste dat door mijn hoofd schoot "er is iets mis!..". Nouja afwachten maar. Verder niks bijzonders, lekker gewerkt idd Tilaena ;) en ik zag dat ik alweer de eerste ben in ons korte nod-lijstje. Dat is dan ook het enige voordeel :)

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja daarom en is idd spannend. Vooral die test. Intake duurt 2 uur, je gaat naar verpleegkundige, vk, krijgt echo, medische geschiedenis wordt afgenomen, bloedprikken en op het laatst langs de gyn. Spannend. Maar wel extra echo's haa want combinatie test is echo, en week later met intake weer hihi dus dat is wel een voordeel.

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Breeze ga er maar van uit dat er niets ernstigs is, want anders zouden ze je niet tot na het weekend laten wachten.

10. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Nee zal wel protocol zijn, ik heb deze gyn al vaker gehad in het ziekenhuis. Daarom zeiden ze dat ze het liever wilde combineren. Spannend. Rondes gaan wel snel zo! Jij ook spannend de aankomende testen!

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Spannend Breeze. zal vast niet iets heel ergs zijn anders had je het vast al gehoord

Kiraa nou jaaa, en nog boos op jullie ook :p laat je t wel weten als. je weet waar hij nou geweest is?

12. kiss2012

Dat is dan weer een voordeel die extra echo's haha dat is wel de moeit waard:)

13. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Bijna jarig (39), krijg ik dan nog meer extra echo's :p

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hihi breeze geen idee is vast zelfde als 36 haha

15. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Madeliefstel daar is het lichtpuntje dat je zo nodig had, fijn! En nu vasthouden dat gevoel; ga ervoor meid!:)

Rica GEFELICITEERD! Wat goed zeg en wat een duidelijke streep zo vroeg voor NOD; WAUW! :D

Lely; vervelend meid. Voel je je inmiddels weer wat beter? Hier is mn miselijkheid juist weer wat minder geworden. En het heeft zich verplaatst van de avond naar de ochtend... Ik snap het niet meer, haha :(

Nou Kiss, jij hebt je portie wel weer gehad voor dit jaar vind ik hoor! Vanaf alleen nog maar goede dingen! :cool:

Jeetje Kiraa, wat een verhaal zeg! Fijn dat hij nu weer terecht is, maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal inderdaad. Laat je het ons nog weten als je er ooit achter komt? ;)

En wat is dat met auto's? Heb nooit gehoord dat dat ook een symptoom is van zwangerschap, haha. :p Ik stond laatst ook 2 keer in 1 week stil met mn autootje en hij wilde niet meer starten. Ook nog andere kuren, dus met ml besproken dat het toch tijd werd voor een nieuwe auto. (Sowieso wel handig met een baby straks want heb nu een echt koekblikje, haha). Dus zijn vandaag even wezen kijken en hebben een nieuwe auto gekocht, jeeh :D. Hopen dat deze dan geen zwangerschapskuren krijgt :p.

16. lely27

lely27 Niet meer actief

Kikker hoe is het met de vrienden gegaan gister?

En deed de misselijkheid hier ook.. na de ochtend verdween t.. toen kwam t in vlagen.. en nu is t de hele dag al heel erg..
    Hoop echt dat dit eenmalig is :( Ben zo beroerd dat ik vandaag niks heb kunnen doen

17. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

De emesafene heeft mij vandaag wel wat verlichting gebracht! Nog steeds veel moeite met iets eten of drinken, maar niet meer zo kotsmisselijk de hele dag. Net ineens weer wel, alsof het uitgewerkt was? Volgende dosis maar wat vroeger genomen en nu zakt het weer wat gelukkig. Bah, wat voelt dat toch rot hè! Ik vraag me af hoe anderen dat volhouden? Want het gros van de vrouwen is toch misselijk? Of is dat toch anders?

Sterkte allemaal met de kwaaltjes - en de auto's ;)

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Madeliefste alles is voor iedereen verschillend. De ene heeft nergens last van en de ander is zooo ziek dat ze in het ziekenhuis terecht komen. Is dus geen pijl op te trekken.

19. lely27

lely27 Niet meer actief

Madeliefste hier is het ook begonnen hoor.. en dit ga ik ook niet volhouden.. als het morgen weer zo is ga ik maandag bellen voor de emesafene
    Want zo kan ik niet werken!

20. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Rica gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is!!!

Deel Deze Pagina