Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Je moet echt even doorbijten die eerste weken, tot de 12e ofzo.. Khad ook echt het gevoel; ik ga dit niet volhouden maar zit toch al op de 13 weken en nog steeds beroerd.. Ach zo gaan we door.. Je leert er op een gegeven moment mee omgaan, ik nu met mijn rolletje pepermunt en water.. Dan red ik me aardig.. En ik blijf tegen mezelf zeggen; binnenkort gaat het over! :D

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ach hè gets...niet fijn! Ik zit ook al twee weken in de ziektewet hierdoor :(

3. lely27

lely27 Niet meer actief

Dat wil ik dus niet :(
    Als ik thuis ben red ik me wel

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb 4 weken in de ziektewet gezeten, wat een ellende! Eigenlijk hoor ik daar nog in te zitten want ben op werk hondsberoerd en als ik thuis ben stort ik in.. Maar ik wil niet constant thuis zitten want dan komt er ook niks uit mijn handen, wat alleen maar weer voor ergernissen tussen mij en ml zorgt, die overigens heel begrijpend is vaak maar als ie zelf een slechte dag heeft dan kan de spanning hier hoog oplopen :D Dus dan maar werken en dan gaat de tijd ook wat sneller.. :)

Ach, ik mag niet meer piepen van mezelf :D Heb het mezelf ook aangedaan whahaha al was dit niet de bedoeling helemaal ;)

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Tja, ik wil het ook niet...maar heb echt geen keuze. Autorijden lukt niet eens, laat staan met cliënten omgaan en therapie geven. Ga hopelijk komende week weer wat 'therapeutisch' kunnen werken, een paar x 1 à 2 uur is het plan. Er kan nog niet op mij gerekend worden...hoe rot ik dat ook vind.

6. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Kikker ik hoop dat je gelijk heb vind het nu ook wel even goed geweest

Meidenpraat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen hoop dat jullie snel opknappen

7. lely27

lely27 Niet meer actief

Maar Madeliefste, niet rot bedoeld hoor, je bent nu pas met de emesafene begonnen
    Ik ga dus iets eerder aan de bel trekken en hoop daarmee te voorkomen dat ik door de misselijkheid niet kan werken
    Al voel ik me vanmorgen goed!

Zo maar snel wat eten.. wie weet blijf ik het dan nu voor

8. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Jeeej Rica! wat fijn! gefeliciteerd!!!!
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. ik voel zoals gewoonlijk weer ongesteldheidskrampjes.. maar gisteravond had ik steken aan de rechterkant van mn onderbuik wat uitstraalde naar mn been.. dus moest echt gaan zitten.. nu is t weer over..
    Heb net een groot ontbijt op en nu voel ik me er niet zo prettig bij.. beetje misselijk.. Maar misschien is t allemaal schijn en zie ik vanavond of morgen voor mn NOD gewoon weer mn ongesteldheid verschijnen..

9. kiss2012

Ik zou een testje wagen roos ik voelde me ook een beetje misselijk :)

10. lely27

lely27 Niet meer actief

Roos die steken herken ik wel, ik heb t ook heel erg gehad toen ik net zwanger was.. wie weet ;)

11. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ja misschien wel.. maar denk dat ik mn NOD afwacht.. want mn cyclus is redelijk normaal dus dan zou ik gewoon morgen of overmorgen ongi moeten worden.. en ik durf het nog niet..:cool:

12. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ze waren echt heeel pijnlijk.. maar wil nog niet teveel hopen om teleurstelling te voorkomen..

13. lely27

lely27 Niet meer actief

Bij mij ook.. ik was op dinsdag toen 4 weken, en op de zaterdag erna had ik zoveel pijn..
    We waren op stap geweest en ik had een paar uur gestaan.. Ik dacht echt dat het mis was
    Maar bleken mn banden te zijn ;)

14. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ooo.. nouja, lijkt op mijn verhaal van gisteravond.. was ook op stap met vriendinnen en er was geen plek om te zitten dus we moesten staan.. en toen gebeurde t.. Zou t dan toch goed nieuws zijn..:$

15. kiss2012

Kan je echt wachten me testen ? Knap hoor haha ik had er al 1 gedaan

16. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Is meer ook een geval van niet durven denk ik ;)

17. kiss2012

Heb je wel testen thuis liggen?

Ik had de dag voor m'n nod teste ik negatieven de dag er na positief
    Welbedankt is jou nod precies?

18. lely27

lely27 Niet meer actief

:D gevalletje autocorrect?

Ik zou ook niet kunnen wachten hoor.. ik calculeerde in dat hij negatief kon zijn.. deed m toch, en als hij negatief was dan kwam dat doordat ik te vroeg testte :D
    *struisvogelpolitiek*

19. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    haha nee ik heb geen test thuis liggen.. tis wel koopzondag hier dus misschien dat ik ff bij de etos een testje ga halen..

20. kiss2012

Zo typ af en toe wel lekker op de iPad lekker Nederlands:D

Bedoelde welke dag begint jou nod roos? Haha

Deel Deze Pagina