roos kom maar op met die tuurtest! hahah je kwalen klinken goed. hier laatste dag van de vakantie, heerlijk met de hond gewandeld en straks paard even beweging geven. Daarna weer lekker aan het werk, nouja lekker hahah had nog wel een week willen hebben hahah
roos ze hebben mij hier ook overgehaald, dus heb ook in de middag gepiest. let dan wel op dat je niet teveel drinkt. Maare ik zeg doen!!!! floor wat voor ras heb je?(hond) onze auto ben ik helemaal verliefd op, rijdt als een trein en ben er trots op! jammer dat er nu van die lelijke winterbanden onder zitten. vanochtend even misselijk maar merk wel dat na wat kleine hapjes het beter gaat. nou roos ik kom straks weer en bedankt voor jullie felicitaties, hoop idd dat het blijft plakken! Helaas heb je er niks over te zeggen maar moet wel zeggen dat ik mij nu echt zwanger voel en dat had ik de vorige keer helemaal niet.
Goede tekens Rica, zou fijn zijn als je zonder al teveel problemen door die eerste drie maanden bent. Nou Roos ben benieuwd, live testen is het hier altijd!
Helaas dames, Roos test niet op commando Floor, dalmatier leukkk! Mooie beestjes vindk dat!! Ik heb 2 shih tzu's, mijn knuffelbeertjes! Rica, hoe voelt dat als je je echt zwanger voelt? Ik heb dat gevoel niet, alleen als er een echo-apparaat of doppler op mn buik zit en ik iets zie/hoor
Ik voel me ook niet zwanger Alleen misselijk haha Voel me verder niet anders geloof ik Dalmatiƫrs zijn mooi! Maar ook moeilijk geloof ik? Wij hebben een kruising tussen een labrador en duitse staander.. Super mooi en lief beestje :-D Bekijk bijlage 296834
Haha nee ik ga nog niet testen.. heb echt last van ongi krampen.. maar wel last van gevoelige borsten nu.. en dat heb ik normaal niet..
Lieve meiden, Even kort een vraagje, ik heb al n week last van n soort spierpijn boven in m'n kuit en als ik n tijdje wandel krijg ik pijn in m'n bovenbenen/liezen. Heeft dit met zwangerschap te maken? Ik reageer later op iedereen. Moet m'n man helpen de n poging doet om te koken kan t beter zelf doen..... Maar t gaat om t idee hihi.
jammer roos hihi morgtnvroeg? sophie geen idee. denk toeval masr weet t nie. zwanger ja misselijk en moe en goed gevoel. vorige ronde ml raar gevoel erbij en zat het mij ook niet lekker en dat hebbe we nu niet. heel gek
@ Sophie, ja dat kan wel.. Kan zijn dat er een zenuw beetje afgekneld word, door de groei van alles in je bekken enzo.. Ik had 2 weken terug gigantische spierpijn in me linkerbil, kwam wss ook daardoor.. Maar ging na 1 weekje weer zachtjesaan over.. @ Rica; mooi dat het goed voelt!
Lely: dalmatiers zijn geen moeilijke honden hoor. Alleen hebben ze veel energie, je moet ze veel uitlaten, het zijn geen honden voor een blokje om. Maar iedere dag een wandeling (naast de normale vier keer per dag rondje om) van een anderhalf uur of ermee fietsen. Ze zijn gefokt om uren te lopen. Als je er niets mee doet zijn het energie bommen en gaan ze zich vervelen met alle gevolgen van dien. Jammer genoeg zijn er veel mensen die een pongo willen hebben en deze vervolgens naar het asiel brengen omdat die niet luisteren of te druk wordt. jammer is dat... Maargoed mijn spikkel is niet zo ik zal een foto van haar in het album zetten. Aangezien ze wel heel herkenbaar zijn natuurlijk door hun vlekken hahaha
Bekijk bijlage 296848 Nou dan zal ik mijn skatties ook even showen (nee ze zijn niet langharig want dat vind ik lelijk )
Sophie dat van je kuiten kan heel goed. Ze adviseren dan ook om niet meer op je rug te slapen omdat dan zenuwen die naar je benen lopen af kunnen knellen als je wat verder bent. Dus misschien heb je daar last van. Met je voeten iets omhoog slapen kan ook helpeb. Of steunkousen dragen.