Welke medicijnen krijg je mama? En heel heftig, met mn schoonzus die ook icsi kreeg heb ik t meeste contact gehad in die periode wonnie blijft dat infuus nu wel doorgaan nu je zwanger bent? en volgens mij maakt t voor mvm niks uit. ze filteren t hcg uit je urine
Ja, als het goed is gaat dat gewoon door. Kreeg vorig jaar als van mijn MDL-arts te horen (totaal onverwacht) dat wanneer ik zwanger wilde worden, aangezien ik er de leeftijd wel voor had, dat dit geen probleem is. Hihi stond echt met mijn oren te flapperen op dat moment Ik zal MvM eens bellen maandag..
Ik begin met Decapeptyl (spuiten), daarna Menopur(spuiten) erbij, voor de eisprong de pregnyl spuiten en dan de Utrogestanbollen (vaginaal) tot de NOD. Voor de punctie krijg ik valium, paracetamol en een spuit morfine in de bil
Oké mooi Moest je je mdl arts inseinen als je zwanger was? Ik moest t wel zsm.. aangezien te laag schildklierhormoon afwijkingen en groei en ontwikkeling achterstand geeft bij de baby.. Brr heel fijn. Komende week maar eens bloed prikken. Ik verwacht wel dat ik wat extra medicijnen moet gaan slikken..
ff wat een gedoe allemaal. en ik maar denken dat zwanger worden leuk is ahahha. tuurlijk heb je het er allemaal voor over maar kan me alleen maar indenken hoe zwaar het voor jullie allemaal is. Ik moet nie zeure dat het (nu) even niet lukt. Heb zover ik weet geen medicijnen nodig als ik zwanger ben.. maar ff tussendoor, ik was er zeker van dat de ongi ging doorzetten, had rugpijn en buikpijn en heeel erge hoofdpijn, vanmorge niks... vind t ma vreemd. krijg een beetje hoop.. ma ik was al zo teleurgesteld hoop niet op een tweede dip.. vandaag niks is morgen toch ma testen... ik laat het jullie wel horen!
Dat lijkt me wel Maar ik moet sowieso 17-1 weer voor infusie en een week van te voren belt een mdl-verpleegkundige om te vragen hoe het gaat, koorts gehad? dit gehad? dat gehad? Zwanger? En dit keer mag ik ja zeggen
Oehh leuk Wonnie!! Wist de arts al dat jullie bezig waren? Ik had n hele reactie voor mama-in-love getypt weg.. nog een keer Ik vind t super knap dat je het doet! Ik snap dat als je een kinderwens hebt je er voor gaat en alles wil proberen (had ik denk ik ook gedaan) maar die hormonen zijn heftig, en de punctie absoluut niet leuk Kun je wel een beetje tegen de medicijnen? Respect voor jou meid! Nic, zwanger worden is heel leuk maar helaas niet voor iedereen 'zomaar' Maar bij jou komt het vast snel! Wie weet is het al zo ver! Ik ga nu een buikfoto plaatsen
Spannend Nic, hopelijk toch nog een goed teken! Mama-in-love; spannende tijd zeker voor straks?! Mijn moeder heeft 6-8 jaar IVF gedaan.. Ze vond het helemaal niet leuk datk niet meegedaan had met mvm omdat zij daar zoveel aan heeft gehad en uiteindelijk ook mede daardoor zwanger is geworden 10 jaar na mij Maja ik ben zo ziek en beroerd geweest, had toen totaal niet zoveel behoefte daaraan helemaal omdat ik hoorde dat het stonk Maja nu wel veel spijt van, beetje egoistisch maargoed.. Kan er nu niks meer aan veranderen..
of niet Stomme pagina loopt vast als ik t probeer.. Ik probeer t later vandaag wel weer. Kiraa mvm is een vrijwillige keus, als je het kan/wil is het mooi, lukt dat niet dan jammer.. Niet rot over voelen, jij en je beebje gaan altijd nog voor
Het zwanger worden vind ik niet zoveel aan Zwanger zijn is leuker Heb bij mijn eerste zwangerschap echt met volle teugen genoten van elk moment en ik hoop dat als we nog een kindje mogen krijgen ik weer zo'n zwangerschap mag hebben.. Tot die tijd vechten we nog even door.
ja oke, in het ziekenhuis is zwanger worden niet leuk Ik hoop dat het snel raak mag zijn, en je dan weer zo'n goede zwangerschap mag hebben
jah toch blote buik T viel me mee haha.. En die bolling zijn mn darmen.. heel fijn Ik maak nog maar even geen avond foto's..
Wowwwwwwwwwwwww dames wat kletsen wij veel zeg, gewoon voor het nieuw jaar een nieuw topic. Laten we dat zo houden. @Floor balen meid had het zo gehoopt. @Breeze dat is echt %^* maar inderdaad was het wel een leuk iemand???? @buikfoto's kwam ik tegen die zien er al mooi uit. @mama-in-love hoop voor je dat januari heeel snel voorbij is, die spuiten lijken me echt niet fijn. En dan snel op naar 14februari @hier kom net mijn bed uitrollen naar een dramatische slechte nacht, 2uur,5uur, half8 en tussendoor niet echt slapen. Dus ben lekker blijven liggen tot half11 Moet vandaag het huis klein beetje schoonmaken want met oud en nieuw krijgen we de schoonfamilie over de vloer en er is al 3weken oppervlakkig schoongemaakt ben ook te moe er voor.
*danst mee* :-D Hier ook aan de schoonmaak vandaag, blegh.. Voel me gelukkig sinds de kerst wat beter! Maar even flink gebruik van maken haha
@Lely, mijn arts had ik persoonlijk nog niet verteld dat we bezig waren, de verpleegkundige de vorige keer aan de telefoon wel dus hij zal het wel gehoord hebben haha!
Dank je wel dames, il had het ook zo gehoopt. Ook van gedroomd vannacht... Maargoed misschien test ik over twee dagen positief.. haha klein beetje hoop heb ok nog. Net een rondje gedaan met twee andere, maar ik zat biet lekker in mijn vel en paard onrustig. Die moet al rustig doen vanwege een blessure, dus ben ook afgestapt en terug gelopen... Morgen weer nieuwe kansen. Mvm haald idd het hormoon uit je urine dus denk dat het wel kan met medicatie.