Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh spannend!!!!!!!!
    ik hoop voor je dat het weer zo snel gaat!

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    #602 Kiraa, 6 jan 2013
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
    Spannend Breeze! Hoeveel pogingen kun je nog doen met het zaad van deze (schattige ;)) donor? :)

Rica mooie honden! Vind die bulldogs maar eng maar dat komt omdat ik al 2 x door zo'n kreng ben aangevallen.. Onze buurman heeft er eentje en die ontsnapt nogal vaak "per ongeluk" en dat beest valt echt alles aan, dus mijn honden zijn al 2 x aangevallen en mijn hondjes zijn ook mijn kindjes dus heb hem al 2 x in de houdgreep moeten nemen wat niet echt makkelijk is bij die bakbeesten! + zelf 1 keer een beet gehad, die meer gericht was naar mijn honden maja, die kwam dus in mijn arm terecht.. Gelukkig was er altijd snel hulp ter plekke, anders was in ondertussen vast al 1 van mijn hondjes kwijt geweest en dan had ik dat beest echt eigenhandig afgemaakt.. Gelukkig heeft ie hem niet meer.. Hij had namelijk al een klacht van ons staan bij politie en daarna heeft ook nog een konijn doodgebeten en die baasjes zouden ook een klacht brengen (bij 2 aangiftes word de hond gedood) en toen heeft ie hem snel de deur uit gedaan.. De slimmerd..

(Oh zie nu dat jij van die kleintjes hebt ;) die mij aangevallen had is wel groter :D anders soort bulldog wss..)

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kom even spieken maar nog geen roos

4. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Nee haha nog niet.. Moest om 6 uur weer aande slag vanmorgen.. Toen nog niet ongi.. Hoop dat t zo blijft en dan test ik vanmiddag.. Hou jullie op de hoogte!!

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    roos wat doe je me aan ik moet aan het werk en kan dus niet eerder turen dan vanavond:(

6. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Nou Breeze, hopen op een goede uitslag en dat het nu weer zo snel mag gaan. :)

Je houdt het wel spannend hoor Roos..! Hahaha. Hoop op een mooie test. ;)

Hier is inderdaad de misselijkheid toegeslagen..... :( Van het weekend werd ik beide dagen erg misselijk wakker, dat ik gewoon pas rond de avond wat opknapte. Vanmorgen hield ik mezelf voor: ik word niet misselijk, ik word niet misselijk... Het gaat nu nog redelijk, dus hopelijk helpt dat enigszins, haha. :D

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    tja het is wat al die kokhalzende spuugende zwangeren. hier idem met vlagen, het kom en gaat.

nou roos ik wacht t af

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Spannend roos!!! Knap dat je vanmiddag pas test!

Rica, had ik je al gefeliciteerd?? Ik weet het niet meer! Maar bij deze, Gefeliciteerd!!!!!!

Wat zijn er veel misselijke dames zeg! Hopelijk krijg ik dat niet, heb sinds mn 6e niet meer overgegeven, kan het nu ook niet meer! Jeugdtrauma!

Ego: nog 2 pilletjes en dan ben ik klaar! Donderdag de echo, hoop zo dat er eitjes gerijpt zijn!! Gisteren met manlief besproken wat te doen bij een meerling , is wel belangrijk aangezien ik zelf een meerling ben, in de fam van manlief komen meerlingen voor en door de clomid kunnen er meer eitjes loskomen! Vind het spannend! Eerst maar de echo.

9. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Was erg fijn Lely. Hebben er eerst over gepraat met zn vieren; hoe we ons er allemaal onder voelden en zo. Was wel fijn om zo open te kunnen zijn met elkaar. Daarna lekker slap zitten ouwehoeren en spelletjes gedaan om de lading van de avond niet weer mee naar huis te nemen. Heeft ons allemaal erg goed gedaan :).

Vervelend meiden, die erge misselijkheid. Ik heb het momenteel vooral 's ochtends; na het tandepoetsen sta ik flink te kokhalzen en wat slijm op te geven, maar echt overgeven gaat niet want heb dan nog niks gegeten. En af en toe tussendoor van die vlagen misselijk. Maar als ik jullie zo hoor dan klaag ik niet! Hoop dat het bij jullie snel minder wordt!

Roos, ik had ook steeds steken voor NOD en heb ze nu ook nog steeds regelmatig, dus wie weet. Hoop het voor je meid! Ik had gister ook weer zo heftig, maar ja erg druk geweest...

@Sophie; ik heb het ook regelmatig. Mijn spieren verkrampen wat sneller dan normaal. Als ik een tijdje in dezelfde houding heb gezeten moet ik echt even strekken!

Lieve beestjes allemaal hoor! Ik heb twee cavia's :D

Spannend Breeze! Succes! :)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ROOOOOS waar ben je, ik moet zo werken hahaha

nou duimpjes draaien!

amely spannend zeg! ben benieuwd en hoop dat het aanslaat

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hier vandaag bij de vk geweest. Alles zag er goed uit. Hartje gehoord uiteindelijk. Had eerst een vk in opleiding en die kon het hartje niet vinden, dus moest eerst weer in de wachtkamer en toen bij de gewone vk. Was wel ff spannend Pff. Verder de boodschap mee gekregen dat ik meer moet drinken en rustiger aan moet doen, omdat ik steeds zoveel hoofdpijn heb en heel moe ben. Hakte er wel ff in, want hoe moet je in vredesnaam rustiger aan doen? Huishouden draait wel door, kleine loopt erbij en dan ook nog je werk ernaast! Zeggen ze zo leuk om oppas te regelen als je vrij bent, maar moet ook oppas regelen als ik moet werken, dus dat schiet echt niet op. Daarbij hoef ik op mijn moeder niet te rekenen, en mijn schoonmoeder vind juist dat zwanger zijn geen ziekte is en vroeger moest je ook wel blabla, wat ml ook vind want zo is ie opgevoed. Bah

12. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles er goed uitzag! Tja, iedereen weet altijd heel goed te vertellen wat je moet doen en laten, maar in de praktijk is het zo makkelijk niet! En vergeet niet dat de tijden zijn veranderd; we hebben het een stuk drukker dan vroeger. En wat ml betreft; hij weet toch niet wat jij voelt als zwangere vrouw? Zo, hoop dat je je een beetje gesteund voelt. Helaas kan ik er niet meer aan doen dan dit. Sterkte! ;)

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh bah bloempie! Rot altijd als mensen zo stom reageren he? Pas geleden hoorde ik ook iemand zeggen; "in afrika bevallen ze tussen de bedrijven door en daarna werken ze zo weer verder.." Ja en?? Ik woon niet in Afrika of 30 jaar geleden!! ;) Maarjaa, t enige wat je tegenwoordig hoort, is; "het hoort er allemaal bij" (die mensen sla ik het liefst :D) Maar kun je niet minder gaan werken? Tussendoor dagje vrij of halve dagen? En dan gewoon ook niks thuis doen , alleen met de kleine..?

14. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ja ben dr!
    Nou, net getest.. wel 1 dag voor nod.. en negatief.. dus denk dat t m niet is.. Heeft iemand welis getest voor nod en was negatief? en daarna positief? ik blijf hopen want ben nog steeds niet ongi..

15. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Jammer roos, maar misschien ben je idd te vroeg.

@kiraa: minder werken vind ik nu nog geen optie. Vind t vrij vroeg. En soms is werken nog minder vermoeiend dan alles thuis:). Vind gewoon dat ml wel meer kan doen en ben ook blij dat hij er vandaag bij was zodat hij het zelf eens kon horen dat alles bij elkaar zwaar is! Dat wordt vanavond nog een leuk gesprek haha, en anders laat ik de boel wel de boel en komt hij er ook wel achter hoop ik

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Amely spannend
    Breeze hoop dat alles goed is
    Roos er zíjn dames die pas een week na nod posi testen dusse geen bloed....
    bloempje wat balen maar gewoon goed aan jezelf denken. Dan maar een minder opgeruimd huis.

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Roos, alles kan nog! :)
    @Bloempje, fijn dat alles goed is! Enne...laat ml maar wat meer doen, is goed voor de waardering van jou ;)

@ego, ben vandaag een beetje sipjes.
    Met vlagen misselijk, last van mn borsten en zo bang dat het mis zal gaan...

18. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik had 1 dag voor NOD getest en hij was omo-wit. De dag erna begon wat bruinverlies, dus was er van overtuigd dat het niks was die ronde. Na 2/3 dagen hield dat weer op. Uiteindelijk 5 dagen na NOD nog een testje gewaagd en die was wel positief! Het kan dus nog wel. Geen bloed...

19. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Bloempie, hoe oud is je jongste? Kan je in de middag niet samen een middagdutje doen? Ik was de eerste weken ook echt zooooooo MOE! Deed in de middag dan, als er tijd voor was, gewoon even n uurtje m'n ogen dicht. Huishouden kwam ook op n lager pitje te staan... Over n paar weken heb je wel weer n deel van je energie terug hoor.

20. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook zo erg vorige week Wonnie! Bij alles wat ik voelde was ik er van overtuigd dat dat niet goed was en als ik niets voelde wist ik ook zeker dat het mis zou gaan. Gelukkig had ik mijn nuchtere ml die me vaak wel weer wat gerust wist te stellen in mijn neurotische gedachten ;). Vreemd genoeg heb ik sinds gister (6 weken gepasseerd) minder van die gedachten. Geen idee waarom, maar denk dat je ook gewoon aan de gedachte moet wennen dat je echt zwanger bent voordat je er goed van kan gaan genieten of zo. Bij mij lijkt er in ieder geval een stijgende lijn in te zitten (geen idee hoe het morgen weer is natuurlijk, maar toch), hoop dat dat bij jou ook zo is meid!:)

Deel Deze Pagina